Gå til innhold

Kan dere se på denne testen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne positiv?

Anonymous poster hash: 8b30b...104

post-42-692266_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må legge bildet inn i galleriet ditt, man får ikke åpnet filen du har lagt ved ;)

Skrevet

Hvordan gjør jeg det?

Anonymous poster hash: 8b30b...104

Skrevet

Nå ligger den i galleriet mitt.. Kan dere se om den er positiv?

Skrevet

klarer ikke å se den filen

Anonymous poster hash: f857f...f99
Skrevet

Gå inn på gallerie og se bildet der.. :-)

Skrevet

Den er veldig veldig veldig svak, nesten så jeg ikke tørr å svare, men for meg ser det ut som en strek der. Jeg tørr ikke gratulere deg helt, for jeg er redd det er øynene og hjernen min som ser det :P

Skrevet

Jeg er enig med marriet,vanskelig å se noe :( men prøv igjen i morgen eller om noen dager :) tvi tvi

Skrevet

Tror ikke det går an å se skyggestreker på bilder (hvis man tar bilde av testen), og her viser den jo, så det er nok en ekte strek.

Anonymous poster hash: 8fb95...655
Skrevet

Jeg håper at det er en strek. Den synes bedre ut i virkeligheten enn på bildet.. :-)

Skrevet

Jeg syns nesten jeg ser en strek der jeg også... Ta en ny en i morgen? Lykke til :)

Skrevet

Tok 3 forskjellige tester i dag, og alle er svak positive.. Tok de midt på dagen, så får ta ny i morgen tidlig.. :-)

Skrevet

Tok 3 forskjellige tester i dag, og alle er svak positive.. Tok de midt på dagen, så får ta ny i morgen tidlig.. :-)

Gratulerer, du er nok gravid :) bare veldig tidlig. Hadde en slik test i mitt forrige svangerskap og den var mer enn positiv ;)

Anonymous poster hash: bc1d6...4b8

Skrevet

Vanskelig å si men det ser ut som en svak strek. Jeg tok lik test til deg og den slo ikke ut, uka etter kjøpte jeg Clearblue og den slo bedre ut. Da var jeg noen uker på vei for å si det sånn. Tvi tvi!

Anonymous poster hash: 2e4b3...289
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg tror det er en skyggestrek. Er det noe som helst farge i streken når du ser på den i virkeligheten? Om det er farge i den er det en strek, er den bare grå så er det skyggestrek. Har veldig ofte fått skyggestrek på doc morris sine tester desverre :/

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Det forandrer straks svaret jeg ga i sted (burde lest tråden først ja hehe ) :) Om du fikk svak strek på tre forskjellige, ja da er du gravid :)

Skrevet

Jeg dok cb digital men den sto ikke gravid.. Men det var med kveldsurin så får bare håpe den ikke slo ut pga det..

Skrevet

Det er ein strek der. Og håper for deg at den blir sterker og sterker.

Anonymous poster hash: 62952...c9b

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg dok cb digital men den sto ikke gravid.. Men det var med kveldsurin så får bare håpe den ikke slo ut pga det..

Hvis det er tidlig i syklusen får du neppe positiv på digital, den er ikke veldig sensitiv :)

Skrevet

Tok en vanlig clearblue og to billugtester i dag tidlig. De ble positive, og jeg får aldri positiv på clearblue. Tok da cb digital men fortsatt ikke gravid.. Blir litt oppgitt når de andre er positive..

Skrevet

Cb digital er ikkje så sensitiv som billigtester.

Anonymous poster hash: 62952...c9b

Skrevet (endret)

Jippi.. :-) i dag lyste det gravid 1-2 på cb digital.. :-)

Endret av rose 85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...