Gå til innhold

Drikkeflasker som ikke lekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen drikkeflasker som ikke lekker?

Har prøvd contigo swish, men de begynte å lekke etter en stund....

Anonymous poster hash: 593dd...dfd

Skrevet

Mine unger har denne:

http://shop.camelbak.com/eddy-kids-4l/d/1184_c_200_cl_3627

og denne:

http://www.gocontigo.com/contigo-kids/140z-autoseal-kids-trekker-water-bottle.html

Disse lekker ikke. Men litt kronglete å rengjøre skikkelig, men er vel vanskelig å finne en flaske som ikke er det.

Anonymous poster hash: 9e360...446

Jeg har hatt begge disse og etter en stund lekker de og!

Det er det som er med drikkeflasker som er sølefri, tetteringene vill bli slakke/ morkne etter hvert (pga vask) og da vill de lekke.

Skrevet

Camelbak reklamerer med livstidsgaranti mot lekkasje. Mao, hvis flasken lekker får du en ny! 

Vi er veldig fornøyde med våre camelbakflasker. Har det til hele familien, junior har i barnehagen og vi andre har og bruker på tur :) Ingen lekkasje! 

Skrevet

Camelbak reklamerer med livstidsgaranti mot lekkasje. Mao, hvis flasken lekker får du en ny!

Vi er veldig fornøyde med våre camelbakflasker. Har det til hele familien, junior har i barnehagen og vi andre har og bruker på tur :) Ingen lekkasje!

Ang Camelback: Kan en levere de inn i butikken en kjøpte de? Må en ha kvittering?

Skrevet

Camelbak, lekker ingenting. Guttungen bruker i barnehagen og drar rundt på den flaska hjemme, den er helt super.

Anonymous poster hash: 8af4e...b06
Skrevet

Camelbak her også, supre flasker.

Om de lekker fordi junior har tygget hull i munnstykket selger de slike som reservedeler, om den lekker av andre grunner kan du klage.

Anonymous poster hash: a0589...624

Skrevet

Ang Camelback: Kan en levere de inn i butikken en kjøpte de? Må en ha kvittering?

Regner med du kan levere de der du kjøpte de, eller ta kontakt med camelbak direkte. Butikken skal få refundert fra produsenten når produsenten har gått ut med en slikt løfte, så da skal i prinsippet kvittering ikke være nødvendig. 

Men jeg har ikke prøvd dette ut i praksis, så jeg kan ikke fortelle fremgangsmåten med sikkerhet. 

Skrevet

Vi har Camelback, men liker den ikke så godt, selv om den ikke lekker. Best erfaring har vi med Sigg, de lekker ikke og er super solide. De har flere størrelser og korken er lett å betjene. Mange motiver også.

https://www.sigg.com/en_int/bottles/shar-in-the-dark.html

Anonymous poster hash: 877d2...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...