Gå til innhold

Nedsatt kraft i venstre ben og arm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til legen i forrige uke pga smerter fra ryggen over mange år. Plages også med bekkenet etter 2 graviditeter med kraftig bekkenløsning. Ville finne ut av hva som er hva. Skal på rtg og senere MR. Ble undersøkt grundig og han fant kraftnedsettelse hele venstre benet. Ok det er ryggen og nerver som ligger i klem tenkte jeg.

Men jeg nevnte ikke at jeg også (over lengre tid) har opplevd svakhet i venstre arm og da spesielt hånd. Er selv utdannet innen helgefag så har gjort noen grove nevrologiske undersøkelser på meg selv. Har nedsatt kraft i ve hånd og klarer f.eks ikke å få ve hånd opp noe særlig da jeg strekker armene ut (har 90 graders knekk i høyre håndledd da).

Må si jeg blir litt spekulativ og undrer hva dette kan være. Har blitt gradvis verre over tid. Tenker jo på ulike sykdommer men er litt "redd" å få det undersøkt.

Noen som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: a27e8...ad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går med det samme for tiden, venter på time til mr og nevrografi. Legen min tror det er nakkeprolaps. Jeg er redd for ms eller polynevropati.

Skrevet

Jeg er også redd for MS men tør nesten ikke tenke tanken en gang. Mister også ting mer ned for tiden. Får se det an. Er småbarnsmor med minste på 1 år så kjører på så lenge det går...

Anonymous poster hash: a27e8...ad3

Skrevet

Jeg hadde en låsning i nakken som ga nedsatt førlighet og kraft i armen.

Min mor har slitt med det mer enn meg, hun har hatt tre nakkeprolaps.

Så må ikke være ms :-)

Skrevet

Samme her. Kom uke 15 av svangerskapet. Helt fin etter fødsel igjen.

Anonymous poster hash: fda28...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...