Gå til innhold

Blir igangsatt imorgen, uke 35+0 noen her som har født rundt da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen erfaring selv. Men har ei venninne som fødte 7 uker for tidlig. Alt bra med barnet, men måtte være på sjukehuset i 2 uker, for at barnet skulle få til matinga. Og ei anna venninne fødte 4 uker før, de var på sjukehuset i 5 dager. Litt lengre enn vanlig pga gulsott. Men friske og fine barn :) Så det går nok veldig bra altså :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: c6010...60c

Annonse

Lykke til! ♡

Gutten min ble født i uke 36, og vi var en uke på sykehuset pga at han hadde lavt blodsukker når han ble født og måtte behandles for gulsott. Vi måtte inn på sykehuset annenhver dag når vi kom hjem for blodprøver og vektkontroll ift gulsotten. Nå er han 2 uker og helsestasjonen overtok ansvaret. Blir litt hyppige kontroller der enn man vanligvis har da, for å følge med vekten.

Nå er du kanskje i gang allerede :) håper alt går bra! ♡

Anonymous poster hash: f5655...0ed

Det går bra med "alle" som blir født i uke 35, så fremst de ikke feiler noe annet :-) Noen trenger litt hjelp i starten til å få i seg nok mat. Noen få trenger litt hjelp til få "blåst opp" lungene. De har litt større sjanse for å få gulsott.

Disse tingene kan de enkelt få hjelp med og går over, men kan medføre at dere må være litt lenger på sykehuset enn hvis babyen ble født til terminen.

Lykke til!

Tusen takk for svaret, ble litt roligere nå.. så bra at alt er fint me babyen din <3 håper du koser deg masse:)

Jeg er igang nå..har begynt å få rier ja..så håper det går litt raskt..hi:)

Anonymous poster hash: 73818...9af

• 4 uker senere...

Hei alle sammen:-)HI her. jeg har født nå ja..la nettopp ut innlegg om hvordan det gikk :-) kort historie: hun ble født 3. Oktober og var 2445gr og 46 cm å 32cm rundt hodet :) hjem dro vi etter bare 3dager :D

Anonymous poster hash: 73818...9af

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...