Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #26 Skrevet 2. oktober 2014 Hi her: Takk for mange gode svar! Gøy å se at jeg ikke er den eneste som syns det er gøy å analysere trender og tendenser i samfunnet! Dette forumet egner seg jo ypperlig, for man vil jo ikke tråkke sine f.eks acne-kledde venner på tærne heller! :-D Anonymous poster hash: 500b3...451
mamma_bergen Skrevet 2. oktober 2014 #27 Skrevet 2. oktober 2014 Ååh, har ikke skjønt det før,men en jeg kjenner går alltid med det merket ut Men så er hun over gjennomsnittet opptatt av merkeklær
MammantilNurket Skrevet 2. oktober 2014 #28 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg synes navnet er litt ekkelt, jeg Det blir jo litt som å gå med "eksem" eller "fotsopp" skrevet på klærne sine.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #29 Skrevet 2. oktober 2014 Kviseskjerf, faktisk. Kjedelig og fjollete å bruke noe kun pga navnet. Anonymous poster hash: a861c...dc0
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #30 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg jobber i en travel kafè, og i dag har jeg lagt merke til disse skjerf-bertene. Tipper jeg så 8 stk som flashet logoen, sirlig dandert og ikke tilfeldig. Pinlig. Anonymous poster hash: a38f1...39a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #31 Skrevet 2. oktober 2014 Acne skjerf er pels fra ANGORA KANIN.dEN BLIR FLÅDD LEVENDE HVER 3 MÅNED.alt produseres i Kina .STYR UNNA.IKKE STØTT DYREMISHANDLING. Anonymous poster hash: 13702...1dd
Serepta Skrevet 2. oktober 2014 #32 Skrevet 2. oktober 2014 Acne skjerf er pels fra ANGORA KANIN.dEN BLIR FLÅDD LEVENDE HVER 3 MÅNED.alt produseres i Kina .STYR UNNA.IKKE STØTT DYREMISHANDLING. Anonymous poster hash: 13702...1dd Acne skjerf er i 100% merinoull. Tror du blander litt her nå. (uten at jeg er fan av disse ullskjerfene av den grunn)
MammantilNurket Skrevet 2. oktober 2014 #33 Skrevet 2. oktober 2014 Acne skjerf er pels fra ANGORA KANIN.dEN BLIR FLÅDD LEVENDE HVER 3 MÅNED.alt produseres i Kina .STYR UNNA.IKKE STØTT DYREMISHANDLING. Anonymous poster hash: 13702...1dd Acne skjerf er i 100% merinoull. Tror du blander litt her nå. (uten at jeg er fan av disse ullskjerfene av den grunn) Hvem som helst kan da forveksle sau og kanin: fire ben, hvit ... eh ja ... ingen av dem legger egg. Det kan skje den beste.
frk Nilsen Skrevet 2. oktober 2014 #34 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg liker også å analysere slik som deg hi. Synes det er veldig interessant. Personlig synes jeg michael kors-vesker er blitt harry. Men håper ikke de store myke skjermene blir harry. For de er utrolig deilige og varme. Anonymous poster hash: 5d54b...f22 For meg er MK en "ungpikeveske" (som skal brukes i kombinasjon med Canada Goose-jakke, trange jeans og Uggs). Veskenes design er helt OK, men dessverre er de et obligatorisk element i skoleuniformen til jenter i alderen 14-19 år. Når det gjelder klær som er harry er det ingenting som topper klær fra Ed Hardy *grøss* Spot on
frk Nilsen Skrevet 2. oktober 2014 #35 Skrevet 2. oktober 2014 Harry, nei - allemannseie for berter mellom 14-25 år ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå