Gå til innhold

Acne-skjerf; harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi her:

Takk for mange gode svar! Gøy å se at jeg ikke er den eneste som syns det er gøy å analysere trender og tendenser i samfunnet! Dette forumet egner seg jo ypperlig, for man vil jo ikke tråkke sine f.eks acne-kledde venner på tærne heller! :-D

Anonymous poster hash: 500b3...451
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, har ikke skjønt det før,men en jeg kjenner går alltid med det merket ut :P Men så er hun over gjennomsnittet opptatt av merkeklær ;)

Skrevet

Jeg synes navnet er litt ekkelt, jeg :P

Det blir jo litt som å gå med "eksem" eller "fotsopp" skrevet på klærne sine.

Skrevet

Kviseskjerf, faktisk.

Kjedelig og fjollete å bruke noe kun pga navnet.

Anonymous poster hash: a861c...dc0
Skrevet

Jeg jobber i en travel kafè, og i dag har jeg lagt merke til disse skjerf-bertene. Tipper jeg så 8 stk som flashet logoen, sirlig dandert og ikke tilfeldig. Pinlig. 

Anonymous poster hash: a38f1...39a
Skrevet

Acne skjerf er pels fra ANGORA KANIN.dEN BLIR FLÅDD LEVENDE HVER 3 MÅNED.alt produseres i Kina .STYR UNNA.IKKE STØTT DYREMISHANDLING.

Anonymous poster hash: 13702...1dd
Skrevet

Acne skjerf er pels fra ANGORA KANIN.dEN BLIR FLÅDD LEVENDE HVER 3 MÅNED.alt produseres i Kina .STYR UNNA.IKKE STØTT DYREMISHANDLING.

Acne skjerf er i 100% merinoull. Tror du blander litt her nå. (uten at jeg er fan av disse ullskjerfene av den grunn)

Skrevet

Acne skjerf er i 100% merinoull. Tror du blander litt her nå. (uten at jeg er fan av disse ullskjerfene av den grunn)

Hvem som helst kan da forveksle sau og kanin: fire ben, hvit ... eh ja ... ingen av dem legger egg. Det kan skje den beste.

Skrevet

Jeg liker også å analysere slik som deg hi. Synes det er veldig interessant.

Personlig synes jeg michael kors-vesker er blitt harry.

Men håper ikke de store myke skjermene blir harry. For de er utrolig deilige og varme.

Anonymous poster hash: 5d54b...f22

For meg er MK en "ungpikeveske" (som skal brukes i kombinasjon med Canada Goose-jakke, trange jeans og Uggs).

Veskenes design er helt OK, men dessverre er de et obligatorisk element i skoleuniformen til jenter i alderen 14-19 år.

Når det gjelder klær som er harry er det ingenting som topper klær fra Ed Hardy *grøss*

Spot on

Skrevet

Harry, nei - allemannseie for berter mellom 14-25 år ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...