Gjest vannballong Skrevet 30. september 2014 #1 Del Skrevet 30. september 2014 Vet ikke hvor det ble av det innlegget jeg posta i går. Men prøver her.. mitt lille gull på tre uker fikk trøske når hun var 9 dager gammel og vi begynte på mycostatin. Hun har egentlig to dager igjen på mixturen men hun hyler som en gal og får skikkelig vondt i magen av det. Det ser ut som hun er kvitt trøsken helt. HS sa til meg at det var greit å slutte på den en uke etter hun er kvitt det så derfor bestemte jeg meg i går for å ikke bruke mycostatin mer. Hun bobler noe sinnsykt i magen og hyler som bare det. Vill henne ikke så vondt med tanke på at trøske ikke er plagsomt for spebarn og det går over av deg selv etterhvert.. men tenkte å ha en farris flaske stående i tilfelle det kommer litt trøske i gommene osv.. skal bare pensle med q tips. men da lurer jeg på!! Er det noen av dere som er erfarene? Hjalp det med farris? Tok det lang tid? hvor gammel var din baby når han/hun fikk det? Koker alt av smokker og jeg har ikke fått trøske på brystene men smører litt med canesten av og til. blir utrolig glad for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilruge Skrevet 30. september 2014 #2 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg prøvde med Farris noen dager da baby fikk trøske v 6 mnd. Påførte med q-tips. Hjalp ingenting her, så måtte ha Mycostatin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina&Nuuk Skrevet 5. oktober 2014 #3 Del Skrevet 5. oktober 2014 Et lite ps: canesten er et medikament og skal derfor brukes etter anvisning. Altså ikkje av og til. Du risikerer at det til slutt ikkje virker omgå over til hardere skyts. God bedring! Trøske er no dritt!!! Piggtråd i puppen😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vannballong Skrevet 6. oktober 2014 #4 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det er borte vekk :-) :-) 2 ganger med farris og vekk var det. Helt utrolig. har en ny baby i hus ♡ Jeg hadde aldri sopp på brystvortene uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina&Nuuk Skrevet 6. oktober 2014 #5 Del Skrevet 6. oktober 2014 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå