Gå til innhold

Snill og kjekk mann, men stygt utseende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli veldig glad i denne mannen, men klarer ikke å venne meg til hans uheldige utseende. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke være så overfladisk, men det er bare noe med utseendet som jeg misliker veldig.

Anonymous poster hash: b0b2a...90e

Skrevet

Min mann er heller ikke av de peneste, men likevel er han på en måte den peneste for meg. Han er så god innvendig, det veier opp for alle hans "mindre pene trekk"... Jeg elsker å se på ham, jeg elsker å ta på ham, snakke med ham... Utseende betyr ingenting. Han er så god innvendig at utseende hans derfor også blir godt, for meg. Vanskelig å forklare, men jeg ser at han ikke er så pen, men likevel synes jeg han er den peneste...

Så jeg ville ikke brydd meg. Gode menn er vanskelige å få tak på.

Anonymous poster hash: 8a7b7...254
Skrevet

Min erfaring er at mennesker man liker blir bare penere og penere. :-) jeg gikk i klasse med en jeg de første dagene syntes var veldig uheldig med utseendet. Men så ble vi kjent, og brått ble han kjempe kjekk. :-) objektivt kunne jeg fremdeles se at han hadde et spesielt utseende, men personligheten overvant det. :-)

På samme måte når folk er veldig pene, og viser seg å være ufordragelige. Det skinner igjennom etter ei lita stund

Anonymous poster hash: 8fad1...790

Skrevet

Jeg hadde sagt dropp ham. Min samboer ble sammen med meg på grunn av min personlighet, selv om jeg er stygg. Resultat: vi har nesten aldri sex lenger, han gir meg aldri komplimenter og har begynt å se på andre damer, selv om han elsker meg og har ingen planer om å gå ut av forholdet.

Anonymous poster hash: 25493...a97
Skrevet

Da har du rett og slett ikke de rette følelsene.

Jeg kan også se at mannen min ikke er hverken billedskjønn eller spesielt kjekk, men pga følelsene jeg har for han synes jeg han er flott likevel. Jeg ser de snille øynene, det lure smilet osv, personligheten hans skinner gjennom utseende så jeg liker det. Jeg synes rett og slett han er fin og se på fordi jeg er så glad i han.

Anonymous poster hash: e0830...41f
Skrevet

Hm, vil si at hvis du liker ham så bør du vel også kunne venne deg til utseendet.

Men du skal jo tenne på mannen og da kan vel det ytre bety noe, ihvertfall når man er ung og sprek selv.

Senere i livet tror jeg ikke utsesndet er det som betyr mest altså...

Skrevet

Se det slik: ingen konkurranse fra andre damer!

Anonymous poster hash: 97bdb...5c3

Skrevet

Man elsker ikke noen for at de er pene, de er pene fordi  man elsker dem...

Men ja, følelser er viktigere enn utseende. Har hatt 3 menn i mitt liv, og kun en av de var kjekk - og det var det dårligste forholdet av de alle.

Anonymous poster hash: b385e...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...