Gå til innhold

erle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff ei lita jenta som heter erle. Trodde det var en guttenavn...eller hva synes du? I begynnelsen var jeg usikker om det. Men den har vokste litt på meg. Hva tenker du om navnet? Hvilke assosiasjoner får du til navnet?

Anonymous poster hash: b26c0...4c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er nokså fint, og helt gjenkjennelig som jentenavn. Litt uvanlig, men ikke noe motenavn, har vært etablert i mange år. Da jeg var liten, var det både ei jente i parallellklassen og en dame i 50-åra som het det.

Skrevet

Fint:) helt klart jentenavn, vet om flere som heter det (3. stk, 40 år, 11 år og 1 år), ikke i samme familie...

Anonymous poster hash: df121...3a9

Skrevet

Tenker at det er litt i samme kategori som Edle...

Anonymous poster hash: df121...3a9

Skrevet

Jeg elsker det navnet.

Klart jentenavn!

Har likt det siden moren min leste Guro-bøkene høyt for meg da jeg var liten. (Det er navnet på mammaen til Guro).

Skrevet

Syns det er veldig pent og feminint, og hadde aldri tenkt på gutt der nei.
Erle, er en fugl og et tre :) Og et jentenavn så klart.
Hehe, bare til opplysning altså.

Skrevet

Erle er kjempefint! Og er klart et jentenavn ;)

Skrevet

Erle synes jeg bare er så vakkert:-) Det var en klar favoritt til datteren vår som kom i 2013. Dessverre så var mannen helt uenig og lot seg overhode ikke overtale.  Vi sier oss fornøyd med tre døtre så hvis det skal brukes i vår familie får det bli på Cocker spanielen som jeg og minstemor drømmer om ;-)

Skrevet

Har aldri hørt det i virkeligheten, så tenker guttenavn. Som Erlend. Må nok venne meg til det.

Skrevet

Fint navn! Jentenavn for meg, vet om 2 som heter det :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...