Gå til innhold

Ønsker å høre om deres erfaring med nattmatavenning

HH80

Anbefalte innlegg

Nå er vi igang med lillebror på 9 mnd . Han vil egentlig ha pupp opptil 5 ganger på natta, men jeg syns virkelig ikke han trenger dette : ) så jeg har lagt meg på rommet til en av storebrødreneog overlatt natta til mannen. I natt våknet han rundt kl 24 og roet seg da fort ,våknet 03 og var illsint i 30 min , så våknet han et par ganger før kl6 men roet seg da fort igjen.... Håper han snart sover natta gjennom : )) hva er deres erfaring ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi prøvd sånn halvhjerta et par ganger, men gitt opp like fort igjen. Vesla her er ualminnelig sterk i puppeviljen, så håper igrunn at det heller vil stoppe av seg selv. Ammer 2-3 ganger pr natt nå, også ca 8,5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 netter med sutring og protest, etter det har ho sovet 19-8! Hun fikk riktignok bare mat 1 gang på natten da.

Anonymous poster hash: 41a9b...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det samme som hos koneogkone:p

Jeg tenker at så lenge det er sutring og sånn så er de nok bare litt misfornøyde, og avvenningen vil kunne gå relativt greit. Er det hylgrining og våken hele natta tendenser så gidder jeg ikke! Tenker at da er hun ikke klar.

Anonymous poster hash: d170b...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis han hyler etter mat flere ganger om natten og ikke gir seg etter å ha fått sutt eller koseklut, OG hvis han faktisk drikker mye når han først får mat så er han etter min mening ikke helt klar riktig enda. 

Her har det gått over av seg selv ved 9-10mnd alder. De har da sluttet å våkne mange ganger og de gangene de har våknet har det holdt med å gi sutten. 

Ellers har jeg hatt en "regel" om at det er ingen melk mellom 00-06 når det har vært avvenningstid. 

Anonymous poster hash: 4868b...477
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...