Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Del Skrevet 29. september 2014 Det gjør ikke min.. Gikk 2 dager mellom sist og har ikke bæsjet i dag. Er dette greit? Leste om fare for forstoppelse ved bruk av morsmelkerststning. Anonymous poster hash: bd0b7...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Del Skrevet 30. september 2014 Babyen skal det stå i overskriften ^^ Anonymous poster hash: bd0b7...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pinne Skrevet 30. september 2014 #3 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Jeg tror ikke det er så viktig så lenge baby får mest morsmelk. Da vi begynte å introdusere grøt mens jeg fullammer kunne det gå opptil 10(!) dager uten bæsj. Helsesøster mente det ikke var så farlig så lenge han fikk mest morsmelk og ikke hadde noe ubehag. Bruk gjerne litt malt i flaskene Endret 30. september 2014 av Fru Pinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #4 Del Skrevet 30. september 2014 Ok godt å høre. Vært engstelig.. Fortsatt ingen bæsj her på 2.5 dagen men promper mye og det lukter vondt Anonymous poster hash: bd0b7...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #5 Del Skrevet 1. oktober 2014 I følge vår HS så kunne baby bli obstipert selv om det kun var snakk om en flaske MME i døgnet og resten amming. Kunne av og til gå ett par dager mellom avføring hos babyen vår, da satte jeg som regel i gang tiltak(massasje,malt, sviske, evt duphalac) Anonymous poster hash: e4cf4...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #6 Del Skrevet 1. oktober 2014 Malt? Sviske? Hvordan få i så små dette? Fortsatt ingen bæsj her.. Håper ikke baby er forstoppet Pleier de ikke gråte mye da osv? Mye promping her! Anonymous poster hash: bd0b7...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Del Skrevet 1. oktober 2014 Malt kan blandes i flaska😉 Sviskesaft på flaske? Jeg gir sviskemos (2-5skjeer) om mini ikke har bæsjet på noen dager og har ubehag av det. Anonymous poster hash: 7a439...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2014 #8 Del Skrevet 1. oktober 2014 Malt på flaske ja😊 Sviskesaft kan du gi med feks easytran sprøyter(evt vanlige 1ml sprøyter) Lurt å rådføre seg med HS/lege før man gir duphalac. Er babyen hard/spent i magen? Som regel gir de grei beskjed visst det gjør vondt, men etter 3 døgn uten avf er det sikkert lurt å prøve å hjelpe litt til.. Prøv å la babyen ligge litt uten bleie mens du masserer rundt navelen og utover med litt babyolje feks. Noen anbefaler også å ta tempen bare for å trigge lukkemuskelen litt, men det synes jeg man skal bruke med forsiktighet isåfall! Lykke til😊 Anonymous poster hash: e4cf4...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå