Gå til innhold

Kan eg stole på en gammel graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte time til innsetting av spiral i dag. Har ikkje hatt ordentlig mensen siden fødsel i januar, tok ein test i dag som gikk ut 11/2013. Denne viste umiddelbart positivt, lenge før kontrollstreken. Kan testen vise feil, eller er den mest sannsynlig positiv? Passer ikkje med barn akkurat no. Er veldig fortvila og redd no, håper inderlig på at den ikke stemmer:/

Har lagt ved et bilde av testen..

Anonymous poster hash: 56b77...f6c

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde stolt på en test som er utgått...

Skrevet

Ta en test på legekontoret før du skal inn til legen. Da får du kjapt svar.

Anonymous poster hash: 0db4b...da2
Skrevet

Hm, jeg vil tro at det stemmer da, men du kan ikke stole på testen når den er så gammel. Få tatt en ny en!

Anonymous poster hash: e0a24...cbf
Skrevet

Jeg tenker at en gammel test nok kan vise falskt negativ, men den ville ikke vist positiv om det ikke var hormoner der å reagere på. Jeg tror du er gravid.

Men klokka er bare åtte, butikkene er åpne og de selger rfsu-tester i alle matbutikker, stikk og kjøp en test du så slipper du ligge våken i kveld å lure...

Anonymous poster hash: 2092a...f5b
Skrevet

Lykke til med ny test! Vil du holde oss oppdatert? :)

Anonymous poster hash: f3f07...73d

Annonse

Skrevet

Du er nok gravid. De viser vel ikke feil pga at de har gått ut på dato. Lykke til med ny test. Håper den viser det du ønsker😊

Skrevet

Tipper du er gravid. Tror ikke tester som er gått ut på dato kan vise positiv.

Skrevet

Gratulerer, da kan du ihvertfall avbestille timen for innsetting av spiral...

Jeg har selv et fjerde barn som ikke var planlagt, ble født 1,5 år etter tredje barnet, nå er hun 5 år og hele familiens sjarmtroll :)

Anonymous poster hash: 2092a...f5b
Skrevet

Gratulerer :-)

Mer enn fem uker på vei da hvis testen viste 3+

Anonymous poster hash: a09af...d8e
Skrevet

Oi, hva tenker du å gjøre videre HI? Sender deg en klem :)

Anonymous poster hash: f3f07...73d
Skrevet

Har du snakket med pappaen om dette? Eller har du aleneansvar for barna? 

Ingen her kan fortelle deg hva som er rett eller ikke, det må du kjenne på selv.Og som du sier, du har tre barn under 5 år, det er en håndfull og vel så det. Men hvorvidt du kommer til å angre på dette er det bare du som vet. 

Det sies jo at om man er i tvil så er sjansen større for å angre på en abort. Men om du vet at dette ikke kommer til å fungere for deg, så må du kjenne på det selv, og stole på at du gjør det som er rett for deg og de barna du har. 

Anonymous poster hash: f9cce...97c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...