Oktoberbabyen Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Kommer helt an på hvor og hvilket hotell
MarianeA Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Vi bestiller alltid hotell å fly hver for seg, å det er veldig mye penger å spare. Kommer aldri til å kjøpe sydentur hos de ordinære reiseoperatørene flere ganger.
Snart.mor.til.2 Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Det varierer! Innimellom har flyselskapene få ledige flyseter, men mange hotellsenger og da lønner det seg med charter. Bestilte uspesifiserte en gang og da var det 4000kr for kun fly og 4400kr for fly+uspes hotell. Men i sommer feks så var jeg bestemt for å reise all inclusive. Billigste alternativene var til Tyrkia og Rhodos, på litt dodgy hoteller. Ville heller til Mallorca, men det var jo flere tusen dyrere. Da Googla jeg i evigheter, men fant til slutt bedre hotell enn det charterselskapene hadde til billigste all-inclusive prisen og det var til samme pris som charterturene til Rhodos og Tyrkia. Da var jeg fornøyd anbefaler absolutt å bruke tripadvisor! Det hotellet selv eller selskapene opplyser stemmer ikke alltid overens med gjestenes anbefaling har selv bodd i syden og de aller fleste gangene så har venner ig familie spart penger på å bestille separat
mrs sparrow Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Ja det gjør vi hele tiden. Aldri charter og vi reiser mye. To barn og to voksne. Til å finne flybilletter bruker vi gotogate, scyscanner og flyselskapenes egne hjemmesider. For steder å bo bruker vi Airbnb, Wimdu, HomeAway og VRBO når vi vil leie hele hus eller leiligheter og så bruker vi Booking når vi er ute etter hotell. Les andres anbefalinger! Er super lett å sette seg inn i. Lykke til! Endret 16. oktober 2014 av mrs Sparrow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå