Gå til innhold

Erfaring med bilstolpose?

Gjest Babyfin:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har hatt i dun fra Odenwalder, og vært utrolig fornøyde :) Lettvint å ta med baby ut på vinteren, og sitter tryggere i setet i bilstolpose enn med tykke klær,

En av mine anbefalinger på ting man "må" ha :)

Anonymous poster hash: 2c9a5...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Maxi cosi sin bilstolpose, men skulle ønske jeg hadde noe litt varmere på vinteren. Kjørte ofte på korte bilturer i litt kald bil, og følte ikke at posen var nok. Neste gang om jeg får vinterpose tror jeg det blir voksi sin :P

Anonymous poster hash: c4da4...9f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på å kjøpe til min januarbaby i år, men kom aldri så langt. Brukte heller hjemmestrikka ullreppe over og det funka veldig fint det òg! :)

Anonymous poster hash: 0dff7...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde voksi move til novemberbabyen, veldig kjekk første par mnd. Også fin som vognpose i søskenvogna, som hadde smal bag. Men fra ca februar/mars synes eg teppe var betre til bilstolen.

Marsbabyen hadde strikka bilstolpose med armar, eit fint alternativ når det ikkje er ekstremt kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de beste kjøpene!

Vår lille nyfødte trives godt i sete med posen og man slipper å ha på de masse klær. De sitter tryggere og mer riktig spent fast i bilstolen også 👍 blir det varmt er det bare å dra ned glidelåsen og lufte litt ;)

Anonymous poster hash: 9ee2e...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde den fra easygrow til vår januarbaby, virkelig gull verdt! Selene i bilstolen skal så tett innpå babyen som mulig med tanke på sikkerhet, og med en slik pose slipper man å polstre babyen når man skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde voksi move til novemberbabyen, veldig kjekk første par mnd. Også fin som vognpose i søskenvogna, som hadde smal bag. Men fra ca februar/mars synes eg teppe var betre til bilstolen.

Marsbabyen hadde strikka bilstolpose med armar, eit fint alternativ når det ikkje er ekstremt kaldt.

Hvorfor bare de par første mnd? Har ei på 3 mnd nå, og har kikka på på voksi move. Kjekt når vi skal kjøre storebror til bhg..er den veldig kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bare de par første mnd? Har ei på 3 mnd nå, og har kikka på på voksi move. Kjekt når vi skal kjøre storebror til bhg..er den veldig kort?
Kun fordi det ikkje lenger var så kaldt at posen var nyttig i bil. Den gjorde tjeneste i vognbagen fram til midten av april, då dunpose vart for varmt også der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babyfin:)

Takk for alle gode svar:) blir nok til jeg slår til med en pose ja:) Hadde tenkt på voksi sin,

,men syns flere sier Odenwalder er bedre da den kan snurpes mer rundt ansiktet så det blir litt tettere. Hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har odenwalder posen og er veldig fornøyd! Elsker at den kan snurpes inn rundt hodet og den har litt beinlengde! Passer også perfekt oppi den lille bagvognen vi har (mountain buggy swift)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...