Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Har en "slankedagbok" på instagram. Men den er forløpig helt privat uten følgere. Endrer kanskje på det etterhvert. Men om jeg bruker hashtagger nå da... Vil den fortsatt være helt privat? Altså, om jeg skriver; #slanking, vil det komme opp under den hashtaggen, eller fortsatt være privat? Anonymous poster hash: 4ebbd...812
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Fortsatt privat... Det er liksom poenget med den settingen :-) Anonymous poster hash: e06c4...95a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Hashtaggs gjør det bildet offentlig. De som ikke har tagg vil fortsatt være privat. Anonymous poster hash: 3cde9...c01
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Ok, to forskjellige svar. Hjalp ikke så veldig Anonymous poster hash: 4ebbd...812
Honningmelon Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Det gjør bildet offentlig, ja Har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Hashtagene gjør bildet offentlig. Det er jo hele poenget med hastags, da vises de sammen med alle andre bilder som har samme hashtag. Hvorfor skal du sette hashtag hvis det skal være privat? Anonymous poster hash: 567c6...ad4
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Ok, to forskjellige svar. Hjalp ikke så veldig Anonymous poster hash: 4ebbd...812 Hun første svarer uten å vite hva som er riktig. Forstår ikke at man gidder svare når man ikke vet. Hashtaggs trumfer privat profil. Anonymous poster hash: 3cde9...c01
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Jeg har også prøvd det der og har sett at privat trumfer hashtags... De bildene jeg har hashtagget dukket ikke opp når jeg søkte på den spesifikke hashtaggen. Anonymous poster hash: 8018c...cfd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Hashtagene gjør bildet offentlig. Det er jo hele poenget med hastags, da vises de sammen med alle andre bilder som har samme hashtag. Hvorfor skal du sette hashtag hvis det skal være privat? Anonymous poster hash: 567c6...ad4 Det har jeg allerede svart på i hovedinnlegget, så jeg foreslår at du leser igjen. Anonymous poster hash: 4ebbd...812
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Jeg har også prøvd det der og har sett at privat trumfer hashtags... De bildene jeg har hashtagget dukket ikke opp når jeg søkte på den spesifikke hashtaggen. Anonymous poster hash: 8018c...cfd Samme her. Testet det ut for en stund siden og når profilen var satt privat kom ikke bildet opp på hashtag. Anonymous poster hash: 06103...8c5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Jeg har også prøvd det der og har sett at privat trumfer hashtags... De bildene jeg har hashtagget dukket ikke opp når jeg søkte på den spesifikke hashtaggen. Anonymous poster hash: 8018c...cfd Samme her. Testet det ut for en stund siden og når profilen var satt privat kom ikke bildet opp på hashtag. Anonymous poster hash: 06103...8c5 Kan du da forklare hvordan jeg som har en privat konto klarte å vinne en fotokonkurranse i sommer ved å hashtagge? Myyyyyystisk. Anonymous poster hash: 3cde9...c01
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Jeg har også prøvd det der og har sett at privat trumfer hashtags... De bildene jeg har hashtagget dukket ikke opp når jeg søkte på den spesifikke hashtaggen. Anonymous poster hash: 8018c...cfd Samme her. Testet det ut for en stund siden og når profilen var satt privat kom ikke bildet opp på hashtag. Anonymous poster hash: 06103...8c5 Kan du da forklare hvordan jeg som har en privat konto klarte å vinne en fotokonkurranse i sommer ved å hashtagge? Myyyyyystisk. Anonymous poster hash: 3cde9...c01 Det kan jeg ikke forkare. Jeg vet bare at mine bilder ikke kommer opp når kontoen er satt privat og det virker som flere har den erfaringen. Anonymous poster hash: 06103...8c5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 Jeg har også prøvd det der og har sett at privat trumfer hashtags... De bildene jeg har hashtagget dukket ikke opp når jeg søkte på den spesifikke hashtaggen. Anonymous poster hash: 8018c...cfd Samme her. Testet det ut for en stund siden og når profilen var satt privat kom ikke bildet opp på hashtag. Anonymous poster hash: 06103...8c5 Kan du da forklare hvordan jeg som har en privat konto klarte å vinne en fotokonkurranse i sommer ved å hashtagge? Myyyyyystisk. Anonymous poster hash: 3cde9...c01 Det høres helt usannsynlig ut? Jøss.. Hvis jeg søker på hashtags(gjør det ofte av en grunn..) så kan jeg se inn på ALLE kontoer jeg titter på. Jeg hr aldri møtt en låst konto... Men det er min erfaring Anonymous poster hash: 8018c...cfd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #14 Skrevet 29. september 2014 Jeg har også prøvd det der og har sett at privat trumfer hashtags... De bildene jeg har hashtagget dukket ikke opp når jeg søkte på den spesifikke hashtaggen. Anonymous poster hash: 8018c...cfd Samme her. Testet det ut for en stund siden og når profilen var satt privat kom ikke bildet opp på hashtag. Anonymous poster hash: 06103...8c5 Kan du da forklare hvordan jeg som har en privat konto klarte å vinne en fotokonkurranse i sommer ved å hashtagge? Myyyyyystisk. Anonymous poster hash: 3cde9...c01 Det høres helt usannsynlig ut? Jøss.. Hvis jeg søker på hashtags(gjør det ofte av en grunn..) så kan jeg se inn på ALLE kontoer jeg titter på. Jeg hr aldri møtt en låst konto... Men det er min erfaring Anonymous poster hash: 8018c...cfd Og en ting til.. Det kommer opp mange alternativer til hashtags jeg søker på. Ord i flertall feks. Og da kan det stå at det skal være 17 bilder.. Når jeg åpner den hashtaggen er det bare 7. Mistenker det er pga folk som har satt kontoen i privat. Men igjen, bare min erfaring Anonymous poster hash: 8018c...cfd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #15 Skrevet 29. september 2014 Jeg har også prøvd det der og har sett at privat trumfer hashtags... De bildene jeg har hashtagget dukket ikke opp når jeg søkte på den spesifikke hashtaggen. Anonymous poster hash: 8018c...cfd Samme her. Testet det ut for en stund siden og når profilen var satt privat kom ikke bildet opp på hashtag. Anonymous poster hash: 06103...8c5 Kan du da forklare hvordan jeg som har en privat konto klarte å vinne en fotokonkurranse i sommer ved å hashtagge? Myyyyyystisk. Anonymous poster hash: 3cde9...c01 Da tipper jeg at vedkommende du vant hos følger deg privat setting trumfer hashtag - 100% sikkert Anonymous poster hash: 6ac24...bc9
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #16 Skrevet 29. september 2014 Jeg har også prøvd det der og har sett at privat trumfer hashtags... De bildene jeg har hashtagget dukket ikke opp når jeg søkte på den spesifikke hashtaggen. Anonymous poster hash: 8018c...cfd Samme her. Testet det ut for en stund siden og når profilen var satt privat kom ikke bildet opp på hashtag. Anonymous poster hash: 06103...8c5 Kan du da forklare hvordan jeg som har en privat konto klarte å vinne en fotokonkurranse i sommer ved å hashtagge? Myyyyyystisk. Anonymous poster hash: 3cde9...c01 Da tipper jeg at vedkommende du vant hos følger deg privat setting trumfer hashtag - 100% sikkert Anonymous poster hash: 6ac24...bc9 NOPE! Anonymous poster hash: 3cde9...c01
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #17 Skrevet 29. september 2014 Siterer fra Instagram: "Someone who's set their profile to private can add hashtags to photos and videos, but only that person and their approved followers or the people they send photos/videos to with Instagram Direct will be able to see that photo on the hashtag page. Private photos/videos, even when hashtagged, aren't visible to the public." Anonymous poster hash: 06103...8c5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #18 Skrevet 29. september 2014 Siterer fra Instagram: "Someone who's set their profile to private can add hashtags to photos and videos, but only that person and their approved followers or the people they send photos/videos to with Instagram Direct will be able to see that photo on the hashtag page. Private photos/videos, even when hashtagged, aren't visible to the public." Anonymous poster hash: 06103...8c5 Haha, hadde akkurat hentet det samme på norsk og skulle til å legge ut Nå er debatten over Anonymous poster hash: 8018c...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå