Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Jeg har flere utstående føflekker i ansiktet. Det ser ut som vorter, og er ikke pent. Jeg har veldig lyst til å få dem fjernet. Hvordan går jeg frem? Henvender jeg meg til en privat klinikk? Gjøres det av hudlege? Og hvordan gjøres det? Skjæres de av, eller fryses? Anonymous poster hash: d7de8...0d5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Du kan gå til fastlegen, som skjærer dem av under lokalbedøvelse. Men hvis føflekkene er ganske utstående, kan du knytte en tråd stramt rundt rota og hindre blodtilførselen. Deretter vil føflekkene forhåpentligvis dø etter en stund. Anonymous poster hash: 1117f...02b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Gå til fastlegen. Han vil nok mest sannsynlig henvise deg til rette ekspertisen. Jeg fikk selv fjernet en utstående føflekk under armen, dette gjorde fastlegen selv. Men han ville ikke fjerne den jeg hadde på halsen. Siden man får et arr er det greit å bruke de som er best kompetent når det gjelder slike synlige plasser på kroppen. Anonymous poster hash: 7f077...2fa
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Du kan gå til fastlegen, som skjærer dem av under lokalbedøvelse. Men hvis føflekkene er ganske utstående, kan du knytte en tråd stramt rundt rota og hindre blodtilførselen. Deretter vil føflekkene forhåpentligvis dø etter en stund. Anonymous poster hash: 1117f...02b Jeg kan jo ikke gå rundt med tråder i ansiktet HI Anonymous poster hash: d7de8...0d5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Jeg har fjernet føflekker med laser. Anbefales! Gir ikke et stygt arr som det ofte blir hvis du skjærer de bort. Sjekk om det finnes en laserklinikk i nærheten av der du bor :-) Anonymous poster hash: 3601f...c95
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Jeg har fjernet føflekker med laser. Anbefales! Gir ikke et stygt arr som det ofte blir hvis du skjærer de bort. Sjekk om det finnes en laserklinikk i nærheten av der du bor :-) Anonymous poster hash: 3601f...c95 Det var ingen dum ide, takk! HI Anonymous poster hash: d7de8...0d5
*Yuna* Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Du bør i skjære bort føflekker i ansiktet. Sjekk ut private klinikker, en del plastiske kirurger som gjør dette blant annet
Gidder ikke! Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Jeg har fjernet to utestående føflekker hos fastlegen og til min store overraskelse tok han bare en slags pinsett og nappet de av... Og borte ble de!
Aliniane Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Jeg hadde aldri latt fastlegen fjerne noe i ansiktet, da hadde jeg gått til en hudlege. Hudlegen er ekspert og antakelig mer opptatt av at det blir pent enn fastlegen som bare fjerner slike innimellom. Vet de gjør det på Teres i alle fall.
NormaJean Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Jeg har fjernet mine "fargeløse" føflekker i ansiktet med laser. Skal snart ta noen fler. Er visst litt arvelig disponert for "vorter" i ansiktet, liker det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå