Gå til innhold

Er du en slik som gir bilder av egne barn i gave?

Anbefalte innlegg

Må forresten legge til at det er forskjell på et stort portrettbilde i 40x60 og et vanlig foto på 10x13 også :P førstnevnte hadde vært litt heftig uansett hvem som fikk det :P

Anonymous poster hash: 34245...08f

Mine foreldre fikk det. :P De ønsket seg det og har bare ett barnebarn. ;)

Anonymous poster hash: 2c641...9e3

Fortsetter under...

Nei vi gir ikke det. Har ingen fotografier oppe noe sted i huset vårt, annet enn lerret med et bilde av hver av barna våre, så hvis vi hadde fått slike bilder av andre ville vi slitt litt... Kanskje frekt å ikke henge opp, men vi har ikke slik stil, synes bilder i rammer opphengt på veggen best hører hjemme hos de på 60+

Men vi har fotoalbum :-)

Anonymous poster hash: c5829...307

Ikke hvert år, men til jul det første året. Fordi de ønsket det, vi får også tilbake :) Vi har en egen vegg i huset til slike bilder, ikke i hovedstua. Vi bor langt borte fra famile og venner, barna syns det er stas å se på bilde av søskenbarn osv :)

Anonymous poster hash: b7caa...d99

Barnas faddere har bedt om å få bilde, så de har fått, i tillegg til de obligatoriske besteforeldrebildene. Min mor har hele flokken sin utstilt i stua... Oss barna, alle barnebarna og oldebarna. Stolt av oss, tror jeg. ;-) Men vi gir ikke nye bilder rett som det er, altså! 

Men mange får julekort med bilde av ungene, da. 

Anonymous poster hash: 213df...69b

Må forresten legge til at det er forskjell på et stort portrettbilde i 40x60 og et vanlig foto på 10x13 også :P førstnevnte hadde vært litt heftig uansett hvem som fikk det :P

Mine foreldre fikk det. :P De ønsket seg det og har bare ett barnebarn. ;)

Anonymous poster hash: 2c641...9e3

Ja, hvis det er noe de ønsker seg er det jo en finfin presang :) kan hende vi kunne gitt litt større portrettbilde til besteforeldre også faktisk. Men de har bare små bilder av sine egne barn så det hadde blitt en fin kontrast :D

Annonse

Min venninne ga bilde av sin gutt til oss, jeg er fadder men ønsker virkelig ikke å ha et så stort bilde av hennes unge på veggen. Så det er lagt i en skuff..

Anonymous poster hash: 57fd7...395

Kun på julekort, jeg er ikke interessert i å få bilder av andres barn selv. 

Anonymous poster hash: 2adc1...926

Ikke nevøer/nieser eller fadderbarn heller?

Anonymous poster hash: bb0a3...87f

Besteforeldre og oldeforeldre får, fordi de ønsker seg det. Tanter og onkler har også fått, men da gjerne bilder tatt sammen med deres egne barn. Da har det vært noe spesielt vi har gjort sammen, som et minne hvor alle ungene er med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...