Gå til innhold

Jeg er SÅ fristet til å være utro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff min samboer når jeg var 16 år og vi har vært sammen i 17 år. Han er en flott mann på alle måter og vi har det bra sammen. Vi har et barn sammen.

Problemet er at han er den eneste som jeg har hatt sex med og i den siste tiden så fantaserer jeg veldig om å prøve å ha sex med noen andre. Jeg får ofte oppmerksomhet fra andre menn, men jeg har ikke falt for fristelsen ennå. For to helger siden så traff jeg tilfeldig en mann som jeg ikke hadde sett på mange år. Vi har alltid hatt god kjemi sammen og hatt en uskyldig flørt på gang. Når vi nå traff hverandre igjen så kjente jeg igjen på den spenningen som er mellom oss, uten at vi gjorde noe med det. Jeg vet at han føler det samme.

Helt siden den kvelden så klarer jeg ikke å la være å kjenne på hvor sterk seksuell tiltrekning jeg har til denne mannen. Han har en slik sterk påvirkning på meg. Helt siden da så tenker jeg knapt på noe annet. Jeg har hatt hyppig sex med min samboer for å prøve å få det til å gi seg, uten hell. Hva gjør jeg? Går dette over?

Anonymous poster hash: 1dfe8...92f
Skrevet

Så du har en trygg og god mann som er far til ditt/dine barn, som har holdt sammen med deg i SYTTEN år, og du vil risikere ekteskapet for et tilfeldig knull bare fordi du har vært HELDIG og fant den rette i alderen av 16 år? Er du fortsatt 16 år i hodet? Det er ikke måte på hvor egoistiske og dumme enkelte mennesker er.

Hilsen ei som måtte gå gjennom skilsmisse på grunn av vold med barnefar nr 1 og nesten samlivsbrudd på grunn av utroskap med barnefar nr 2. Enkelte er født med gullskje i ræva, men setter ikke pris på det. Hvorfor prater du med fremmede menn om spenning, flørter med dem osv når du har god mann hjemme som du har regelmessig sex og godt liv med?

Anonymous poster hash: c29fc...0d3
Skrevet

Er du villig til å ofre livet med mannen din. Vil du se barna dine som skilsmisse barn, se hvordan de sliter, jeg kan love deg at det er ikke noe gøy å være skilsmisse barn. Jeg har 2 stk, og spesielt det ene barnet slet mye, måtte gå til psykolog og få hjelp. Ønsker du å utsette dine barn for det? Bare grunnet ditt egoistiske behov for å knulle en annen.

Anonymous poster hash: 2f0fb...b2d
Skrevet

Jeg er totalt imot utroskap, men... Jeg skjønner at det er fristende å prøve noe annet når du aldri har gjort det før! Det er en god følelse å være ettertraktet, og ikke minst å kysse noen for første gang, flørte en stund på meldinger, ikke vite hva som skjer videre. Den spenningen er god! Og seksuell spenning som man merker med andre menn er ikke til å kimse med. Det er rett og slett uutholdelig! Jeg møtte min mann når jeg var 21, og fikk derfor rast fra meg det jeg trengte før jeg møtte han. Men er glad jeg fikk prøvd flere og fant ut hva jeg ville ha, for nå har jeg ikke behov for å ha flere sexpartnere. Kan fint ha en resten av livet, men til og med jeg kjenner den spenningen i ny og ned uten å gjøre noe med det! Så ikke ha dårlig samvittighet for følelsene, de er naturlige. Det å være utro og faktisk gjøre noe ut av følelsene er derimot en helt annen ting...

Anonymous poster hash: 3859d...21b

Skrevet

Tenke kan du, men ikke vær så forbanna dum at du faktisk gjør noe med det. Det er ikke verdt å ødelegge familien pga noe sånt, det er faktisk en bagatell i det store og det hele. Kvel følelsene før de får feste er mitt råd.

Anonymous poster hash: 1a5ea...ee3
Skrevet

Jeg er totalt imot utroskap, men... Jeg skjønner at det er fristende å prøve noe annet når du aldri har gjort det før! Det er en god følelse å være ettertraktet, og ikke minst å kysse noen for første gang, flørte en stund på meldinger, ikke vite hva som skjer videre. Den spenningen er god! Og seksuell spenning som man merker med andre menn er ikke til å kimse med. Det er rett og slett uutholdelig! Jeg møtte min mann når jeg var 21, og fikk derfor rast fra meg det jeg trengte før jeg møtte han. Men er glad jeg fikk prøvd flere og fant ut hva jeg ville ha, for nå har jeg ikke behov for å ha flere sexpartnere. Kan fint ha en resten av livet, men til og med jeg kjenner den spenningen i ny og ned uten å gjøre noe med det! Så ikke ha dårlig samvittighet for følelsene, de er naturlige. Det å være utro og faktisk gjøre noe ut av følelsene er derimot en helt annen ting...

Anonymous poster hash: 3859d...21b

Takk for svaret ditt og for at du evner å ta på alvor min frustrasjon. Jeg ønsker jo ikke å være utro og må jo prøve å ikke tenke så mye på han. Som et voksent menneske så vet jeg jo at disse følelsene vil avta.(til jeg eventuelt treffer en ny mann som gir meg samme følelsene). Jeg vil si at jeg ikke har sendt meldinger til han og har ikke flørtet med han etter at vi har blitt voksne.  

Problemet nå er at han akkurat har ringt meg på jobbtelefonen. Vi var enige om at vi ikke hadde gjort noe galt, men det at han ringer meg forteller jo meg at han også tenker på meg. Han fisket etter om jeg ville ta en uskyldig kopp kaffe med han, men jeg sa at jeg ikke trodde at det var så lurt.

Dette er ikke lett!

HI

Skrevet

Det er faktisk kjempelett, man kutter kontakten slik at man slipper fristelsen. Det er det voksne å gjøre.

Anonymous poster hash: 1a5ea...ee3
Skrevet

Jeg er totalt imot utroskap, men... Jeg skjønner at det er fristende å prøve noe annet når du aldri har gjort det før! Det er en god følelse å være ettertraktet, og ikke minst å kysse noen for første gang, flørte en stund på meldinger, ikke vite hva som skjer videre. Den spenningen er god! Og seksuell spenning som man merker med andre menn er ikke til å kimse med. Det er rett og slett uutholdelig! Jeg møtte min mann når jeg var 21, og fikk derfor rast fra meg det jeg trengte før jeg møtte han. Men er glad jeg fikk prøvd flere og fant ut hva jeg ville ha, for nå har jeg ikke behov for å ha flere sexpartnere. Kan fint ha en resten av livet, men til og med jeg kjenner den spenningen i ny og ned uten å gjøre noe med det! Så ikke ha dårlig samvittighet for følelsene, de er naturlige. Det å være utro og faktisk gjøre noe ut av følelsene er derimot en helt annen ting...Anonymous poster hash: 3859d...21b

Takk for svaret ditt og for at du evner å ta på alvor min frustrasjon. Jeg ønsker jo ikke å være utro og må jo prøve å ikke tenke så mye på han. Som et voksent menneske så vet jeg jo at disse følelsene vil avta.(til jeg eventuelt treffer en ny mann som gir meg samme følelsene). Jeg vil si at jeg ikke har sendt meldinger til han og har ikke flørtet med han etter at vi har blitt voksne.   Problemet nå er at han akkurat har ringt meg på jobbtelefonen. Vi var enige om at vi ikke hadde gjort noe galt, men det at han ringer meg forteller jo meg at han også tenker på meg. Han fisket etter om jeg ville ta en uskyldig kopp kaffe med han, men jeg sa at jeg ikke trodde at det var så lurt. Dette er ikke lett! HI Anonymous poster hash: 1dfe8...92f

Det er ditt valg HI. vil du ofre heile det du har bygd opp ? Graset er ikkje altid grønnere på andre siden.

Gjør det slutt før du grafser i fatet til ein annen. Det er meir finere for deg og gubben. Er det vert oppstyret ?

Anonymous poster hash: 204d6...3fb

Skrevet

Ånei,ikke gjør det! Du kommer til å angre. Skjønner at du er fristet,men vær sterk dersom du ønsker å bevare familien. Fristelser vil komme og gå,men gresset er ikke grønnere på den andre siden.

Anonymous poster hash: 0116f...43d

Skrevet

Hva ville du følt hvis mannen var utro?

Snakk sammen! Fortell hva du føler og fantaserer om! Han har kanskje gjort det samme? Kanskje finner dere tilbake til spenningen mellom dere, kanskje dere kan ha et åpent forhold en periode. Kanskje trekant? Igjen; snakk sammen!

Skrevet

Jeg har det på samme måte.

Har vært sammen med min mann i 10 år, og har hatt andre før ham - så det er annerledes.

Ellers likt. Har møtt igjen en gammel venn og tiltrekningen er helt jævlig å takle.

Vil ikke bryte opp familien, så jeg må holde meg unna. Men det er fysisk vondt.

Lykke til

Anonymous poster hash: 64bf7...997

Skrevet

Jeg har hatt det på samme måte, og jeg har det virkelig fantastisk med mannen min, men jeg savner spenningen. Har alltid tenkt at jeg ikke kommer til å gjøre noe med det, for det er virkelig ikke verdt å risikere familien for det!

Dessverre gikk jeg på tidenes smell på lørdag da jeg var på fest med gamle venner. Jeg nøt all oppmerksomheten, og endte opp på rommet med en god venn. Vi klina og rota skikkelig, og det var så spennende at det gjorde vondt i magen! Da jeg fikk et klart øyeblikk og faktisk innså at jeg lå på rygg med tunga til en annen mellom beina fikk jeg stoppet det hele.

Jeg trodde jeg skulle klare å holde det for meg selv, men når jeg kom hjem tråkka jeg bare ut av den sorte trusa mi med tydelige merker etter hvor våt jeg hadde vært, og mannen min så det og gikk. Jeg har ikke sett han siden, og det gjør så jævlig vondt at jeg lot meg friste.... IKKE GJØR DET, det er ikke verdt det litt engang!

Anonymous poster hash: ad95f...86c

Skrevet

Ikke gjør det, du kommer til og angre, gresset er ikke grønnere på den andre siden og mannen din kommer til og finne det ut, det er lov og fantasere men kun det, ikke treff denne mannen og ikke kontakte han igjen

Skrevet

Du kutter forbindelsen med denne fyren, og unngår å stille opp på arrangementer du vet han også vil være på.

Skrevet

Jeg skjønner så godt hva du går igjennom nå da jeg har vært der selv. Samme mann i fjorten år, har så vidt kyssa en annen mann før jeg traff han jeg fremdeles er sammen med som 15 åring. Jeg kuttet kontakten med flørter min. Det gikk over etter en med tid, men jeg tror kanskje jeg hadde en type kjærlighetssorg i denne måneden. Livet med min mann er ikke spennende, det er rett og slett kjedelig, men sånn er det vel etter då lang tid... Men det er trygt og stabilt, og det er det viktigste

Anonymous poster hash: 39c7b...8a4

Skrevet

Hei du og andre interesserte

Først om fremst så handler det etter min oppfattelse om å være ærlig. Eller rettere være så ærlig som det er mulig. Overfor deg selv og overfor partneren din. Jeg skjener godt at du kan ha følelser for en annen mann, og det som jeg vil råde deg til er å være åpen om dette, helst før du beliver deg ut på eventyr :)

Kantske han har de på samme måte eller at han synes det var ok om du var sammen med anden en eller flere gange.  Dere kunne lave avtaler om å kunne se andre? Det er slet ikke sikkert det er en mulighet, det vet jeg ikke nået om, men det at dere kunne snakke om de følelser som ligger bak jeg tenker jeg kan være mye givende. Det kan som du skriver være lengsel etter spenning, etter eventyr, eller sex på en ny måte, eller etter nærhet og trygghet, eller nået helt annet.

Det er mye svært å sig hva´ der er riktig eller feil i denne sammenheng. Dog er det min erfaring at det å kunne være ærlig overfor partneren sin også når det gjelder slike følelser kan være veldig givende for forholdet.

Skrevet

Snakk sammen! Fortell hva du føler og fantaserer om! Han har kanskje gjort det samme? Kanskje finner dere tilbake til spenningen mellom dere, kanskje dere kan ha et åpent forhold en periode. Kanskje trekant? Igjen; snakk sammen!

årets dummeste

Anonymous poster hash: 4a77a...1bb

Skrevet

Takk for alle innspill. Jeg vet jo hva som er det riktige å gjøre og har ingen planer om å treffe han. Problemet mitt er hvordan jeg skal takle det å kjenne på enorm lyst til å utforske en annen mann. Noen ganger tenker jeg at jeg bare skal gjøre det, en gang, men en mann jeg ikke har noen relasjon til. Kanskje jeg da får fred? På den andre side så er det jo en risiko at dette gir mersmak?

Til dere som sier at jeg bør snakke med samboeren min om dette så er jeg sterkt i tvil om det er lurt. Jeg selv hadde blitt lei meg dersom han hadde sagt til meg at han er nysgjerrig på å ha sex med andre kvinner. Han må gjerne tenke det, noe han helt sikkert gjør, men han trenger ikke fortelle meg det. Jeg hadde tilgitt han dersom han hadde hatt en ons.

Vi snakker lite om sex, hva vi liker osv. .Jeg tror det har noe med at vi var svært unge og sjenerte når vi traff hverandre og har ingen seksuell erfaring som vi tok med oss inn i forholdet. Vi har sex sjeldent, selv om vi er fysiske med hverandre hver dag

HI

Skrevet

Har det på samme måte som deg bare jeg har vært utro! Ikke sagt noe til min mann. Anbefaler på det sterkeste å ikke gjør noe med det! !

sliter så jævlig! ! Fått sterke følelser for han andre.. det har han for meg å.. klarer virkelig ikke å gå. Vil ikke splitte min lille familie! ! Samtidig som jeg liker han andren vil han. ..

Anonymous poster hash: 0fb09...ddb

Skrevet

Har det på samme måte som deg Hi, bare en hele livet og et sterkt driv for å få minst en erfaring til, sikkert nok!

Mannen har hatt flere damer.

Bare at jeg har ingen menn for øyet, for jeg vil ikke ha noe følelser involvert hvis jeg skal gjøre det :P For jeg blir med min mann resten av livet, gjensidig kjærlighet.

Swingers liker han ikke, men jeg har fått lov til å gjøre det en gang hvis jeg absolutt må. Alt for at jeg ikke skal gå fra ham. (Han vet om det)

Vi har et aktivt og godt sexliv da :)

Anonymous poster hash: eecec...227

Skrevet

Har man lyst har man lov :) Jeg har pult mange og er ikke ferdig enda.

Anonymous poster hash: 53309...9f0
Skrevet

årets dummeste

Anonymous poster hash: 4a77a...1bb

Vil vel heller si din kommentar kvalifiserer til den prisen. Her hadde vi snakka sammen om det, fordi vi forstår hverandre. Etter lang tid sammen føler faktisk begge parter på slikt, vet ikke du det er du bare naiv.

Skrevet

Har man lyst har man lov :) Jeg har pult mange og er ikke ferdig enda.

Anonymous poster hash: 53309...9f0

Har luten kommet frem fra forum+ igjen? :)

Anonymous poster hash: c29fc...0d3

Skrevet

Er det noen som har lignende erfaringer som meg som vil gi noen råd?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...