Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Fikk et ubesvart anrop fra NAV på fredag, vet ikke hva de ville, skriver de at de har prøvd å ringe en klient men ikke fikk svar? Så jeg kan finne ut hvem som ringte meg? Nr som kom opp var hovednr til NAV. Jeg får dagpenger men har nettopp begynt å jobbe til ringevikar så jobber litt, og på fredag var jeg på jobb og på jobb er det ikke lov å bruke mobilen og lyden må være av om man har den i lomma (bortsett fra i pausen). Skal jobbe i morgen og ser for meg at NAV kanskje ringer igjen. Har også søkt jobb i NAV (er sosionom) så kan jo være at de vil ha meg på intervju, og da har de ikke skrevet noe notat i NAV-systemet selvfølgelig. Anonymous poster hash: 55e3b...0c7
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Noen veiledere er flinke til å skrive notat i fagsystemene om at de har ringt noen men ikke fått svar, så ring tilbake på mandag, og hør om de på kontaktsenteret vet noe. Om de har ringt deg for et intervju, så står det naturligvis ikke noe. Anonymous poster hash: 4d3df...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå