Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Hvor finnes det? Må snakke med noen i samme sko som meg... Anonymous poster hash: 688fb...24c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Det er helt sikkert noen her inne som er pårørende. Alle kjenner som regel noen og kan dele erfaring, høre på deg. Prøv deg her og se om du kan få hjelp Anonymous poster hash: 156eb...697
Tulisa Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Du kan sende meg en PM om du vil. Jeg er i samme sko
Kliko Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Jeg har også nær familie som er veldig psykisk syk. Det er tøft, veldig tøft. Ikke bare er man bekymra for vedkommendes helse (selskading,Rømming osv), men det er jo en sorg også. Jeg har mista søstra mi i den forstand av at hun ikke er og mest sannsynlig aldri blir den samme igjen.. du kan snakke med meg hl, selv om situasjonen muligens ikke er helt lik! Klem til deg! ♡
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Har en samboer som har fått diagnosen bipolar type 2. Det er tøft nok i seg selv. Hat depresjonsperiodene men han er heldigvis stort sett "normal". Det som bekymrer meg er at han får flere og flere vrangforestillinger. Dvs tankeforstyrrelser om at han har gjort noe galt selv om han ikke har gjort det. Han vet at det er galskap å tenke slik men klarer ikke å styre tankene sine sier han. Ble veldig skremt i dag da han begynte å spekulere i om noen avlyttet Tlf hans. Jeg reagerte med å si at det var galskap å at ingen avlytter han. Kunne liksom ikke reagere så mye da barna våre på 1 år og 3 år var i samme rom. Føler jeg holder på å miste han... Han er forøvrig rolig og fremstår deprimert for tiden. Sier han føler stor skam over å tenke slik og tar ofte til tårene. Holder han på å bli psykotisk? Er bare trist og redd for fremtiden i kveld. Anonymous poster hash: 688fb...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå