Gå til innhold

Erfaringer med Haukeland?

Anbefalte innlegg

Jeg skal til forsamtale på Haukeland i morgen og gleder meg til å endelig komme i gang igjen. Vi spanderte på oss privat forsøk i ventetiden hos Hausken, men begge eggene ville ikke feste seg :(

Det står mye skrevet på nettet om erfaringer folk har med Hausken, men jeg har funnet lite om Haukeland. Er det noen som har erfaringer å dele? Hvor lang tid tok d mellom forsamtalen og oppstart på forsøk? Lyktes dere? Hvilken oppfølging fikk/ får dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144171917-erfaringer-med-haukeland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde forsamtale i slutten av januar og første forsøk i mai. Var inne på flere kontroller før uttak siden eggene ikke voks godt nok på første dosen puregon jeg gikk på - uttak en uke etter planen. Ble overstimulert etter innsett og ble innlagt en dag - så når jeg fikk positivt svar på blodprøven fra ivf avdelingen viste jeg at jeg var gravid allerede (de hadde jo tatt flere prøver noen etasjer over ivf avdelingen noen dager tidligere :) )Kontroll for overstimuleringen på avdelingen rett før de stengte før sommeren. Jeg startet å blø rett etter at overstimuleringen hadde gått fornuftig ned igjen, og fikk komme inn til sjekk selv om de var stengt (måtte bare regne med at det vi måtte vente litt siden legen hadde vakt på føden) fikk bekreftet SA og fikk tid til fryseforsøk i august. Egget vi hadde på frys overlevde ikke opptiningen så nå venter vi på 2 forsøk i november.

Sykepleierene er veldig hyggelige - hjelper og ordner om det er noe vi lurer på både på telefon og på avdelingen.

Lykke til i morgen og håper det ikke går alt for lang tid før dere skal inn igjen :)

Hei! Så spennende:)! Jeg hadde 1 Forsøk på Haukeland og har skrevet litt om mitt første møte med de den 24.06.2014 på bloggen min: kristine86.blogg.no. Lykke til:)

Det var interresant å lese bloggen din. Det ser ut til at dere har fått gjennomgå store prøvelser underveis! Men det er utrolig kjekt å se at dere nå kanskje har en spire på plass ;) masse lykke til!!

Til info, hvis noen andre skulle lese dette, så fikk jeg et veldig godt inntrykk av Haukeland. Hyggelige leger og sykepleier, men kanskje litt mer frem og tilbake enn på Hausken, mtp konsultering av hverandre osv før de kunne gi meg et svar på min tidsplan og medisinering. Jeg er spent på fortsettelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...