Gå til innhold

Hvor mye kan jeg selge norgesglass for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bananeske full av gamle orginale norgesglass. Trenger ikke alle de, og venninna mi mente jeg kunne selge de største for 3-400 kr. Er de virkelig verst så mye?

Anonymous poster hash: 8e1f1...a3f

Skrevet

Verst skulle selvfølgelig være verdt:)

Skrevet

40-50 sier øvrige annonser på finn.

Anonymous poster hash: 287a9...b96

Skrevet

Ser noen selger de for mellom 40-60 kr per stk, men vet ikke om de får solgt de.

Anonymous poster hash: c7a8a...3e0
Skrevet

Her i vår bygd er de helt ville etter Norges glass. Høystbydende har gått for 200 stk ned til 100 kr stk. Dette er da store glass. Jeg selv har etter min mor og selger ingen synest de er fine til å ha små ting i, eller kjeks og annet, og så håper jeg at jeg skal en eller annen gang få tid til å sulte.

Anonymous poster hash: aa8e1...44e

Skrevet

Her i vår bygd er de helt ville etter Norges glass. Høystbydende har gått for 200 stk ned til 100 kr stk. Dette er da store glass. Jeg selv har etter min mor og selger ingen synest de er fine til å ha små ting i, eller kjeks og annet, og så håper jeg at jeg skal en eller annen gang få tid til å sulte.

Anonymous poster hash: aa8e1...44e

Bedre å sette av tid til å sylte, vil jeg tro :P

HI, jeg har betalt fra 5 - 60 kroner pr norgesglass som jeg har. Har kjøpt en del de siste årene, ulike steder i landet. Så 300 - 400 pr glass hørtes ikke realistisk ut!

Anonymous poster hash: 5207e...f6f

Skrevet

Her jeg bor er det veldig populært å lage lamper av norgesglass og de er veldig lett å selge, men de går for 40-50 kroner. Du hadde ikke fått flere hundre kroner for dem her ihvertfall..

På den lokale kjøp/salg siden på facebook her tar de fra 25-50 kr for dem, alt etter størrelse.

Anonymous poster hash: 0fe06...e7f
Skrevet

Tittet på finn selv og der varierer det jo alt fra 10-2000 kr:s syna selv det venninna mi hørtes mye ut. Får inntrykk av at de som selger veldig mange selger billigere enn de som selger få.

Hmm.. Kanskje bare gi de bort? Har jo uansett aldri trodd de var verdt penger.

Skrevet

De har jo begynt å produsere norgesglass igjen nå, men husker ikke hva de koster. Høres ikke realistisk ut med prisen hun venninna di foreslo...

Anonymous poster hash: 7cfac...3a7
Skrevet

Gamle Norgesglass er helt klartvedt merkene nye .

Anonymous poster hash: 88f93...b13

Skrevet

Er de fra 40 tallet med ingravert Norge på så 300 for de store

Skrevet

Får de for 5 kr på loppis...

Anonymous poster hash: 64ad5...813

Skrevet

Er de fra 40 tallet med ingravert Norge på så 300 for de store

Det er inngravert Norge på alle. De er ihvertfall fra 60-tallet, det står på dem. Det var iallfall da farmor syltet på de sist ifølge lappen hun har klistret på:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...