aanonym Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 (endret) Til dere som liker å gå på loppemarked ( de som synes loppis er ekkelt/teit/masete/fattigslig osv, vennligst avstå fra å svare): Litt uenig med mine medarrangører: Er det vanlig med betalingsterminal? Forventer dere å kunne betale med kort dersom det ikke gjøres uttrykkelig oppmerksom på at det ikke er mulig? Det er ikke minibank i nærheten. Endret 28. september 2014 av aanonym
Maleficent Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 På loppis er det cash som teller.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Jeg er ofte på lopemarked og det er kun ett loppemarked, et veldig stort ett som arrangeres årlig i en diger idrettshall, som har betalingsterminal. De andre jeg har vært på er kun kontakt betaling. Anonymous poster hash: 86fbe...dd1
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Min erfaring er at det er idrettslag, skoler etc som har loppemarked, og jeg forventer overhode ikke at de skal ha en bankterminal. Tar alltid med meg rikelig med kontanter, vel viten om at jeg aldri har vært på et loppemarked MED bankterminal Anonymous poster hash: 35442...7fc
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Jeg er ofte på lopemarked og det er kun ett loppemarked, et veldig stort ett som arrangeres årlig i en diger idrettshall, som har betalingsterminal. De andre jeg har vært på er kun kontakt betaling. Anonymous poster hash: 86fbe...dd1 "kontakt betaling" betyr ikke at de tar betalt med sex, hehe, men en skrivefeil for "kontant betaling" Anonymous poster hash: 86fbe...dd1
Førstemann Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Vi har en betalingsterminal og 1 "minibank" på vårt loppemarked. Minibanken er en mann som går rundtmed betalingsterminal og bytter i kontanter.
Marriet Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Var på loppemarked går, skole som arrangerte og de opplyste om at de hadde bankterninal veldig kjekt, men hadde ikke forventa det. Noe av sjarmen er jo cash kontant også
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Jeg har alltid med meg kontanter på loppemarked, helst ikke store seddler også. Korpset til ungene har loppemarked og de har bankterminal, den er overraskende mye i bruk. Selv om vi på plakatene skriver husk kontanter. Og ikke nevner bankterminal, for hadde vi gjort det så hadde den ene vi har blitt helt overbelastet. Og en møter folk som er helt oppgitt over at det ikke er bankterminal overalt på loppemarkedet. Er ikke butikk en driver med, og en bankterminal koster noe folk tydeligvis ikke skjønner. Men vi er heldige som har mulighet til å ha en bankterminal. Anonymous poster hash: 814da...897
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Her er det vanlig med betalingsterminal. Tror dere vil tape på ikke ha det. Plutselig ønsker man å kjøpe mer enn planlagt, men gidder ikke å kjøre for å ta ut penger. Har gjerne med kontanter, men plutselig finner man mye og da er det kjekt å kunne dra kortet Anonymous poster hash: d3f20...572
aanonym Skrevet 28. september 2014 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2014 Takk for tilbakemeldinger. Har også erfaring med at man har med seg et par hundrelapper, og så finner man mer man vil kjøpe. Med bankterminal kan folk impulskjøpe, det er jo fint for oss som arrangerer:)
Alketa Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 De jeg har vært på i år har alle hatt 1 bankterminal der folk kan ta ut penger...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 I Oslo er normen å ha en betalingsterminal hvor folk kan ta ut cash. Anonymous poster hash: 1207a...34a
Wackle Skrevet 24. oktober 2014 #13 Skrevet 24. oktober 2014 Jeg vet ikke helt hvor vanlig det er med betalingsterminal, men nå går jo Norge mot å være kontantløs innen få år og statistikken viser at folk har mindre og mindre kontanter. Om man like gjeme skal leie en kasse kan man leie en betalingsterminal også. Man kan få dette veldig rimelig om man går til riktig leverandør, og jeg tror man nesten garantert vil tjene på det. Sist jeg trengte en ferdig løsning med betalingsterminal gikk jeg til http://www.kontrollelektro.no/ Jeg ar passe fornøyd med servicen, men prisen var veldig bra, betalte vel rundt 39kr dagen pluss rundt 500 i etablering.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #14 Skrevet 24. oktober 2014 Forventer ikke å ikke betale med kort nei. Men det hadde vært veldig greit om de hadde det! Anonymous poster hash: bfea2...5c3
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2014 #15 Skrevet 24. oktober 2014 Folk har mindre og mindre kontanter. Tilgang på betalingsterminal eller "minibank" øker salget mye her og har blitt noe jeg har vent meg til at det er. Anonymous poster hash: 12e92...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå