Gå til innhold

Noen som har tips til proteinrik lunsj jeg kan ha med på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt tom for ideer og trenger litt inspirasjon. Noen som har noen gode oppskrifter eller tips? Jeg har tilgang på kjøleskap på jobb.

Anonymous poster hash: 8191f...7a5

Fortsetter under...

Skrevet

Salat med bønner, linser, egg og cottage cheese?

Anonymous poster hash: bc7e0...f14

Skrevet

Salat med tunfisk og egg, evt kylling og egg.

Cottage cheese med frukt til. Selv er jeg en fan av nektarin og appelsin.

Ost- og skinkeomelett med salat til.

Skrevet

Ovnstekt laks eller ørret med cottage cheese, agurk og litt sweet chili saus på. Jeg elsker det, har det som matpakke 2-3 ganger i uka.

Middagsrester. feks chili con carne, kyllingfilet m brokkoli og brun ris, svin ytrefilet med grønnsaker og lett bernaise. 

Anonymous poster hash: 5a3d4...bc0
Skrevet

Ovnstekt laks eller ørret med cottage cheese, agurk og litt sweet chili saus på. Jeg elsker det, har det som matpakke 2-3 ganger i uka.

Middagsrester. feks chili con carne, kyllingfilet m brokkoli og brun ris, svin ytrefilet med grønnsaker og lett bernaise. 

Takk for alle svar.

Jeg har tenkt på fisk, er glad i laksog ørret. Men hvordan blir fisken etter noen timer da, innbiller meg at den blir litt tørr flere timer etter steking. Steker du den på morgenen?, varmer du den opp på jobb eller spiser du den kald?

HI

Skrevet

Salat med egg og røkelaks.

Avokado og sashimi av laks

Anonymous poster hash: e71fd...37c

Annonse

Skrevet

Takk for alle svar.

Jeg har tenkt på fisk, er glad i laksog ørret. Men hvordan blir fisken etter noen timer da, innbiller meg at den blir litt tørr flere timer etter steking. Steker du den på morgenen?, varmer du den opp på jobb eller spiser du den kald?

HI

Hvis du ikke steker den tørr, så blir den ikke tørr :) Som regel steker jeg den dagen før. Jeg spiser den kald. Nam nam :)

Skrevet

Du kan kjøpe sånne røket laks-pakker med kun 100g fisk. Hvis du i tillegg har en pose med blandet salat og en boks med lyse bønner blir det en kjempegod salat. 

Hvis du har litt ekstra tid om morgningen kan du steke en lompe bestående av 2 eggehviter og 1 plomme + en skvett med fløte. Lompen kan du fylle med hva du vil, f.eks litt ruccola, en dæsj med smøreost og kalkunskinke. 

Anonymous poster hash: 143ef...8a7
Skrevet

Takk for fine tips :)

Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...