Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Jeg var på date med en råflott mann som jeg hadde hatt et øye til over lengre tid . Alt var helt perfekt .Vi spiste middag og reiset videre hjem til meg for å fortsette kvelden. Ble mye kos og kyssing på soffan ... Stille og vi kliner og koser da jeg klarte å prumpe :/ ganske høyt . Han lo ... måtte en en liten pause for å si det mildt .. Flau enda , og det er 2 år siden nå . Anonymous poster hash: 23052...c78
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 For noen år siden skulle jeg treffe en fra sukker.no. Han var ikke helt min smak, men tenkte å gi det en sjanse likevel. Vi dro ut for å spise, hadde egentlig fint lite å snakke om. Midt i "daten" observerte jeg at han tydeligvis hadde ett snev av rennende nese, for plutselig dryppa det en drøy dråpe fra nesa hans og rett ned i maten... Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre, så jeg bare latet som ingenting.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Første gang jeg var på nettdate møtte jeg en fyr som jeg hadde avtalt å spise middag med. Fikk bord midt i lokalet på spisestedet, som var smekk fullt. Fyren var så nervøs at han snakket HØYT og i FALSETT i hvert fall første halvtimen inntil maten kom. ALLE glodde på oss, han merket det ikke. ALLE forstod at vi var på første date (han snakket som sagt HØYT). ALLE forstod etter hvert at jeg ikke var interessert (bare ikke han). Og selv om jeg virkelig prøvde å være hyggelig mot ham så begynte folk rundt meg å se så medfølende på meg.... noe som egentlig bare gjorde alt verre. Jeg forsøkte på alle mulige måter å roe ham, få bort nervøsiteten hans med å være hyggelig og imøtekommende, men ikke noe hjalp før maten kom, da roet han seg i hvert fall litt. Den opplevelsen var faktisk så pinlig at det tok noen år før jeg dristet meg ut i nettdateverden igjen. Etterpå sa han at daten hadde vært den hyggeligste han noen gang hadde hatt. Da jeg sa det ikke kom til å bli noe mer mellom oss så mente han jeg hadde holdt ham for narr, lurt ham osv. og ble rimelig ufin på meldinger i etterkant. Måtte be ham holde seg unna meg, akspetere et høflig avslag som en mann - og sa at hvis han ikke gjorde det så måtte jeg gå til politiet. Da hørte jeg heldigvis ikke mer fra ham. Etter det lærte jeg å aldri avtale middag på første date. En kaffe eller et glass vin kan man svelge fort unna hvis det blir slike pinlige situasjoner Et par andre episoder er så lett gjenkjennbare, så de tenker jeg at jeg lar være å legge ut Anonymous poster hash: ec980...e87
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Jeg traff en fyr som jeg hadde møtt på møteplassen.. Vi hade hatt kontakt en stund, og snakket en del på tlf, og han virket som en utrolig hyggelig mann så jeg gikk med på en date med han, hjemme hos han. Alt gikk fint, og maten var veldig god...men etterhvert ble samtalen dypere og han la ut om hvor fælt han hadde det fordi moren var død (han var over 40 år!! Og moren hadde dødd fire år tidligere) Så han satt og grein...så snørr og tårer bare rant... skikkelig turn off!!! Anonymous poster hash: be60f...25d
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Jeg traff en fyr som jeg hadde møtt på møteplassen.. Vi hade hatt kontakt en stund, og snakket en del på tlf, og han virket som en utrolig hyggelig mann så jeg gikk med på en date med han, hjemme hos han. Alt gikk fint, og maten var veldig god...men etterhvert ble samtalen dypere og han la ut om hvor fælt han hadde det fordi moren var død (han var over 40 år!! Og moren hadde dødd fire år tidligere) Så han satt og grein...så snørr og tårer bare rant... skikkelig turn off!!! Anonymous poster hash: be60f...25d Wow... Du høres sympatisk ut. Anonymous poster hash: c4d1d...3c0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Jeg var på første date med en jeg møtte på nett. Jeg hadde kommet hjem fra ferie to dager før, og ble dårlig i magen på flyplassen. God allmenntilstand, men diaré som ikke gikk over... uansett, dro på date da det var utsatt lenge nok og han måtte kjøre ganske langt for å komme hit, men måtte på do flere ganger i løpet av daten. Jeg aner ikke hva han tenkte, men jeg ble flauere og flauere i alle fall. Det ble med den daten, men så var det absolutt null kjemi i tillegg. Anonymous poster hash: f550a...e6d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Jeg traff en fyr som jeg hadde møtt på møteplassen.. Vi hade hatt kontakt en stund, og snakket en del på tlf, og han virket som en utrolig hyggelig mann så jeg gikk med på en date med han, hjemme hos han. Alt gikk fint, og maten var veldig god...men etterhvert ble samtalen dypere og han la ut om hvor fælt han hadde det fordi moren var død (han var over 40 år!! Og moren hadde dødd fire år tidligere) Så han satt og grein...så snørr og tårer bare rant... skikkelig turn off!!! Anonymous poster hash: be60f...25d Wow... Du høres sympatisk ut. Anonymous poster hash: c4d1d...3c0 Tro meg....hehe..jeg trøsta han jeg altså, men man blir satt ut, og det blir klein stemning! Rett og slett pinlig... Anonymous poster hash: be60f...25d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Jeg traff en fyr som jeg hadde møtt på møteplassen.. Vi hade hatt kontakt en stund, og snakket en del på tlf, og han virket som en utrolig hyggelig mann så jeg gikk med på en date med han, hjemme hos han. Alt gikk fint, og maten var veldig god...men etterhvert ble samtalen dypere og han la ut om hvor fælt han hadde det fordi moren var død (han var over 40 år!! Og moren hadde dødd fire år tidligere) Så han satt og grein...så snørr og tårer bare rant... skikkelig turn off!!! Anonymous poster hash: be60f...25d Wow... Du høres sympatisk ut. Anonymous poster hash: c4d1d...3c0 Tro meg....hehe..jeg trøsta han jeg altså, men man blir satt ut, og det blir klein stemning! Rett og slett pinlig... Anonymous poster hash: be60f...25d Hva har hans alder med saken å gjøre? Du høres virkelig ikke ut som et sympatisk menneske Anonymous poster hash: 9f9e7...b3c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Jeg traff en fyr som jeg hadde møtt på møteplassen.. Vi hade hatt kontakt en stund, og snakket en del på tlf, og han virket som en utrolig hyggelig mann så jeg gikk med på en date med han, hjemme hos han. Alt gikk fint, og maten var veldig god...men etterhvert ble samtalen dypere og han la ut om hvor fælt han hadde det fordi moren var død (han var over 40 år!! Og moren hadde dødd fire år tidligere) Så han satt og grein...så snørr og tårer bare rant... skikkelig turn off!!! Anonymous poster hash: be60f...25d Wow... Du høres sympatisk ut. Anonymous poster hash: c4d1d...3c0 Tro meg....hehe..jeg trøsta han jeg altså, men man blir satt ut, og det blir klein stemning! Rett og slett pinlig... Anonymous poster hash: be60f...25d Hva har hans alder med saken å gjøre? Du høres virkelig ikke ut som et sympatisk menneske Anonymous poster hash: 9f9e7...b3c Greier dere virkelig ikke å se hvor upassende det her var?! All empati til ham, men som voksen bør man 4 år etter ett dødsfall ha kontroll nok på følelsene sine til å ikke måtte trenge trøst av vilt fremmede mennesker. Anonymous poster hash: 84ab5...6b9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Jeg hørte om en bekjent som hadde vært på date med en kar. I løpet av middagen ble hun dårlig i magen og ville forte seg hjem. Han ville kjøre henne. Det endte med at hun bæsja i bilen hans. Stakkars!!! Dette er maaaange år siden,men husker det fordi jeg fikk så vondt av henne. De datet faktisk en stund til tross for det:) Anonymous poster hash: 4ab2b...48f
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 Første ordentlige daten jeg var på så presterte daten min å knipse på servitøren. Har aldri vært så flau i mitt liv! Han var fra Kroatia, vet ikke om det er vanlig der nede? Anonymous poster hash: b28be...904
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 Da jeg var 15 år gammel var jeg på kino med en i klassen. Da vi plukket ut godteri før filmen tok jeg tak i en boks med sure bjørner, men plutselig snappet han den og puttet den i innerlomma på jakka si. Jeg ble helt sjokkert og forlanget at han skulle ta den frem og at jeg skulle betale for den. Da jeg var 21 år var jeg på date med en skikkelig kul fyr som skatet og rappet, og var Bærums kjekkeste. Da regningen kom tok han frem kalkulator og begynte å finregne på det, enda den ikke var på mer enn 378 kr eller noe. Mener ikke at han absolutt skulle ta hele, men man kunne jo bare tatt en sjapp hoderegning fremfor å ta feem kalkisen. Endte opp med at jeg ble så flau så jeg sa jeg kunne ta den. Han bare "fett" og rakte meg lappen. Anonymous poster hash: 82d4d...f30
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #13 Skrevet 28. september 2014 Vi hadde vært ute og spist og avsluttet kvelden hos han. Mens vi ser en film spør han om jeg vil ha noe godt å tygge på. Trodde selvfølgelig han skulle servere noe snacks så takket ja. Da henter han to gafler og en pakke rå kjøttdeig fra kjøleskapet. Han gafler i sec og lurte på om ikke jeg skulle smake snart. Vi så ferdig filmen, så dro jeg hjem og snakket aldri med han igjen. Anonymous poster hash: 69671...813
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #14 Skrevet 28. september 2014 Dette var date nr.2. På date en var det bare kaffe i litt over en time, er jo ikke så lett å bli godt kjent da. På denne daten skulle vi rusle rundt i byen, da det var festival her. Første han gjør er å kjøpe 2 pølser og brus, spør ikke om jeg vil ha, eller om vi skulle spise lunsj et sted. Noe jeg hadde tenkt hadde vært koselig. Han kalte meg fort kontrollerende, helt uten grunn. Så skal vi handle inn ingredienser til middag. Han vil ha grandiosa eller dolmio. Jeg er allergisk mot hvetemel, og dolmio smaker vondt. Jeg er flink til å lage mat, sier jo at jeg kan lage hva som helst, men jeg vil gjerne lage det fra bunnen. Laget noe han dynket med grillkrydder, og han tok all saus, sparte ikke noe til meg. Så forteller han at han tvang sin ex til å delta på trekant. Og at han er den som alltid bestemmer i et forhold. Så skulle vi se på film, jeg har noe sånn som 300 filmer, og jeg kan leie filmer på altiboxen min. Han fant en film han ville se, den ville ikke jeg se. Da nektet han og se noe annet. Da fortalte jeg at det her går ikke og han må dra hjem. Han foreslo da at vi kunne jo ha sex før han dro da. Anonymous poster hash: 0ed87...32e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #15 Skrevet 28. september 2014 Vi skulle på kino, ikke bare var filmen helt elendig, men vi var også de eneste(!) i kinosalen... Og siden vi ikke var helt der ennå at vi var super nyforelska og benyttet sjansen til å råkline under hele filmen ble den tomheten og stillheten der bare forferdelig klein.. Anonymous poster hash: dd71a...420
Miss Honey Skrevet 28. september 2014 #16 Skrevet 28. september 2014 Vi hadde vært ute og spist og avsluttet kvelden hos han. Mens vi ser en film spør han om jeg vil ha noe godt å tygge på. Trodde selvfølgelig han skulle servere noe snacks så takket ja. Da henter han to gafler og en pakke rå kjøttdeig fra kjøleskapet. Han gafler i sec og lurte på om ikke jeg skulle smake snart. Vi så ferdig filmen, så dro jeg hjem og snakket aldri med han igjen. Anonymous poster hash: 69671...813 😂😂😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #17 Skrevet 28. september 2014 Dette var date nr.2. På date en var det bare kaffe i litt over en time, er jo ikke så lett å bli godt kjent da. På denne daten skulle vi rusle rundt i byen, da det var festival her. Første han gjør er å kjøpe 2 pølser og brus, spør ikke om jeg vil ha, eller om vi skulle spise lunsj et sted. Noe jeg hadde tenkt hadde vært koselig. Han kalte meg fort kontrollerende, helt uten grunn. Så skal vi handle inn ingredienser til middag. Han vil ha grandiosa eller dolmio. Jeg er allergisk mot hvetemel, og dolmio smaker vondt. Jeg er flink til å lage mat, sier jo at jeg kan lage hva som helst, men jeg vil gjerne lage det fra bunnen. Laget noe han dynket med grillkrydder, og han tok all saus, sparte ikke noe til meg. Så forteller han at han tvang sin ex til å delta på trekant. Og at han er den som alltid bestemmer i et forhold. Så skulle vi se på film, jeg har noe sånn som 300 filmer, og jeg kan leie filmer på altiboxen min. Han fant en film han ville se, den ville ikke jeg se. Da nektet han og se noe annet. Da fortalte jeg at det her går ikke og han må dra hjem. Han foreslo da at vi kunne jo ha sex før han dro da. Anonymous poster hash: 0ed87...32e Alt en jente kan ønske seg på mange av disse! Anonymous poster hash: e9138...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå