Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Jeg kjenner en person som må gå på noen tabletter fast for det er det eneste som hjelper henne. De heter Lyrica for de som kjenner dem. Mitt spørsmål er om de kan være ok at hun kjører bil på dem når kroppen er vant til de? De har rød trekant, men er ikke noen tabletter hun blir døsig av. Vet at en ikke skal kjøre på type sovetabletter, morfin , beroligende, sterke smertestillende osv. Men legen hadde sagt at kroppen ville vennes til dem når de tas fast, og jeg ser at mange kjører når de bruker de. Men så er også spørsmålet : viss hun blir innblandet i en bilulykke o.l , har dette noe innvirkninger på skyld i ulykken? Nå mener jeg når hun ikke er den som kjører på noen eller noe. Vet jo de tar blodprøver under visse bilulykker. Anonymous poster hash: b4309...c39
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Jeg tar tabletter som ikke skal kombineres med bilkjøring om man står på en høyere dose enn det som er lovlig. Jeg har måttet søke til fylkeslegen om å få lov til å kjøre bil, etter at psykiateren jeg går til har sendt med papirer som sier at det er trygt for meg å kjøre selv om jeg står tar faste medisiner. Det er veldig strengt, men det er jo bra! Nå kjenner ikke jeg til Lyrica, men jeg synes venninnen din skal høre med legen sin, sånn at hun får et korrekt svar. Det er en kjedelig risiko å ta, om man skulle bli involvert i en ulykke. Best å være føre var enn etter snar Anonymous poster hash: 41069...3ad
Mother Gothel Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 http://nhi.no/livsstil/helsetjenesten/diverse/forerkort-og-b-preparater-35928.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå