Gå til innhold

Uke 9+5 og ny her inne :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

velkommen hvordan er formen :)

Jeg er konstant kvalm OG sulten. Dårlig kombinasjon ;-) Må småspise hele tiden fordi jeg er sulten, glad jeg arbeider på friluftsavdeling og er ute hele dagen, frisk luft hjelper :-) Eller så blir trøtt tidlig på ettermiddagen, og legger meg tidlig, ser ut til at jeg trenger mer søvn for å være uthvilt :-)

Hva med deg? Hvor langt er du på vei ?

velkommen hvordan er formen :)

Jeg er konstant kvalm OG sulten. Dårlig kombinasjon ;-) Må småspise hele tiden fordi jeg er sulten, glad jeg arbeider på friluftsavdeling og er ute hele dagen, frisk luft hjelper :-) Eller så blir trøtt tidlig på ettermiddagen, og legger meg tidlig, ser ut til at jeg trenger mer søvn for å være uthvilt :-)

Hva med deg? Hvor langt er du på vei ?

Jeg også var mye kvalm spesielt fra uke 6 så ga det seg etterhvert, nå er jeg nesten aldri kvalm, men jeg brekker meg mye og blir fort tappet av energi. Håper det gir seg for deg nå, hvor langt er du kommet nå? Jeg er 15 uker :-)

Annonse

Til meg kom ikke kvalmen før uke 8, jeg kaster sjeldent opp men brekker meg mye. Det gjør vondt til tider. Og er glad i sofaen tidlig på kvelden, så trøtt :-) I dag måtte jeg lure meg inn i skogen (var på tur med barnegruppa) for å kaste opp uten at barna så meg, haha ;-)

Ifølge legen er jeg nå 10+2 på vei :-) Veeeldig oppblåst på kveldene, skulle tro jeg var halvveis svangerskapet, ubehagelig i grunn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...