Gå til innhold

Mye liv, og mye kynnere

Anbefalte innlegg

Er 39+0 uker på vei. Og hodet har vert festet siden ca uke 34.

Og igår og idag har det vert så mye bevegelser nede i magen, skikkelig romstreringer og han styrer fælt på vell å merke, og kynnerene kommer ofte!

Er det normalt med såå mye bevegelser der nede at det nesten blir ubehagelig/vondt? Skjennes skikkelig bak i ryggen og...huff. Så slitsom

Anonymous poster hash: f2fd0...d9e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144171580-mye-liv-og-mye-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 39+0 uker på vei. Og hodet har vert festet siden ca uke 34.

Og igår og idag har det vert så mye bevegelser nede i magen, skikkelig romstreringer og han styrer fælt på vell å merke, og kynnerene kommer ofte!

Er det normalt med såå mye bevegelser der nede at det nesten blir ubehagelig/vondt? Skjennes skikkelig bak i ryggen og...huff. Så slitsom

Nede i magen= langt nede i bekkenet, og stikking nedentil

Jeg har det på AKKURATT samme måte, og hun er festet. Så regner med at det er normalt!

Hehe, det er godt å høre at det er flere som opplever det. Men er jo så ubehageligt til tider :o kvepper skikkelig til tider, og veldig ubehagelig...men bra med litt formye liv enn litt for lite :D

Jeg er også i uke 39 og har hatt det slik lenge. Hode blei festet for flere mnd. siden. Hos meg er det ikke nesten vondt, men ordentlig vondt. Slik jeg tar meg i å holde pusten. Som regel er det mest på kvelden og natta. I natt sov jeg nesten ikke.....

Annonse

Mange som opplever dette ja, huff. Nei det skal virkelig ikke være lett :-/ det værste er at det går utover nattesøvnen, sliter med å sovne...helligvis ikke lenge igjen. Skal bli litt godt å slippe disse smertene på en stund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...