Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg jobber 50% i butikk og får kun kveldsvakter og helgevakter. I tillegg blir jeg satt opp hver helg. Til nød mellomvakt, men det er jo sent det også. Jobbet 2 dagvakter på 6 mnd. Er dette virkelig lov? Anonymous poster hash: efbe8...7df
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Er så mange som sier til meg at dette ikke er lov, men finner ingenting om det. Anonymous poster hash: efbe8...7df
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Så klart det er lov. Er vel derfor du fikk deltidsstilling. Anonymous poster hash: 1ceb2...4f9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Hvorfor i all verden skulle ikke det være lov? Det er bare lov å jobbe annen hver søndag, men hver lørdag. Anonymous poster hash: cf563...b19
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Ja det er lov, men det er i mine øyne dårlig personalpolitikk. Ønsker man en stabil og god stab deler man på de ubekvemme vaktene. Hilsen butikksjefen. Anonymous poster hash: 0f7c9...305
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Så klart det er lov. Er vel derfor du fikk deltidsstilling. Anonymous poster hash: 1ceb2...4f9 Når jeg startet jobbet jeg mer dag enn kveld. Har aldri jobbet mindre enn 70% og jobber for tiden 80%. Etter jeg fikk ny sjef for 6 mnd siden har jeg bare blitt satt på kveld. Anonymous poster hash: efbe8...7df
3 i april Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Men hva står det i kontrakten din da ?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Klart det er lov. Det er mange som jobber kun kveld, helger og netter. Anonymous poster hash: bc9ff...06f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Det er lov, men greit å lese hva som står i kontrakten din. I min står det at jeg har deltidsstilling, ingen spesifikasjoner på om det er dag eller kveldsvakter. Det står jeg skal jobbe annen hver helg, i ferie perioder kan dette avike noe iforhold til å få feriekabalen til å gå opp. Ellers i året årt må jeg bli spurt om jeg kan ta en ekstra helg, og da blir dette ekstravakter. Jeg har jobbet veldig mye kveldsvakter der jeg jobber, og nå etter 7år kan jeg stå litt friere iforhold til ønskede vakter. Fortsatt endel kveld, men nå får de nye endel av mine kveldsvakter. Noe jeg syns er fryktelig deilig. Føler jeg har gjort min del med masse kveldsvakter. Men jeg må ha kveldsvakter, bare ikke så mange som før. Anonymous poster hash: e25f2...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå