Gå til innhold

Det med størrelse på vagina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en gang sex med ei jente, og da jeg skulle "inni der" var det så annerledes og videre enn hvordan jeg kjennes ut selv. Jeg får kun inn 1 finger på meg selv, hos henne var det plass til 3-4! Hun hadde ikke født.

Er det virkelig så stor forskjell på jenters underliv, i likhet med gutter?

Anonymous poster hash: 25935...705

Fortsetter under...

Skrevet

å ja. Min er str 38.

Ikke fingre, håper jeg.

:D

Skrevet

Du får bare inn en finger? Mannen din må jo være knøttliten. Tror 2-3 er det vanligste.

Anonymous poster hash: 04807...4c8

Skrevet

Du får bare inn en finger? Mannen din må jo være knøttliten. Tror 2-3 er det vanligste.

Anonymous poster hash: 04807...4c8

Ja, eller jeg får jo inn både 2 og 3 sikkert, men da er det ikke noe godt. Så det holder med en. Mannen har helt normal størrelse..

Annonse

Skrevet

Mannen min bruker 2, han prøvde 3 men det synes jeg ble litt vondt eller ubehagelig. Ingen fisting her i gården!

Anonymous poster hash: e4288...e41

Skrevet

i følge min mann som ikke lenger er en ung mann, han har opp gjennom årene hatt mange partnere, ulike damer. noen unge og noen ikke fullt så unge. noen som ikke hadde barn, og andre som hadde både ett eller flere fødsler.

jeg var urolig for å skulle bli vid. det blir man ikke sa mannen. vaginaen tøyer seg, og det kommer an på opphisselse. fordi om man har født evner altså musa å lukke seg igjen. den kan knipe rundt en finger eller en større pikk.

(for meg ble det forresten ks)

Anonymous poster hash: 331c8...8d9

Gjest Antarctica
Skrevet

å ja. Min er str 38.

Ikke fingre, håper jeg.

Hihi!

Verre: alle ungene hadde ca den omkretsen på planeten. Så nå er det nok blitt sånn...

Skrevet

å ja. Min er str 38.

Ikke fingre, håper jeg.

Hihi!

Verre: alle ungene hadde ca den omkretsen på planeten. Så nå er det nok blitt sånn...

Min er også str. 38, men er har alltid vært høy over vristen, så kan vel nesten gå for en str. 39.

Skrevet

Jeg hadde en gang sex med ei jente, og da jeg skulle "inni der" var det så annerledes og videre enn hvordan jeg kjennes ut selv. Jeg får kun inn 1 finger på meg selv, hos henne var det plass til 3-4! Hun hadde ikke født.

Er det virkelig så stor forskjell på jenters underliv, i likhet med gutter?

Ja, det er stor forskjell på kvinners vagina. Jeg har hatt sex med mange damer, og har lagt merke til det samme som deg. Det er ikke rart noen her inne roper høyt om at de vil ha store peniser for å si det sånn ;)

Heldigvis har det ingenting å si ved jentesex :)

Anonymous poster hash: 93858...cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...