Gå til innhold

5 mnd- fler som ikke har rutiner på dagen enda?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få til en dagsrutine på sønnen min som er 5 mnd. Han våkner stort sett til samme tid på morgenen, men det er ikke alltid han er sulten når han våkner (avhenger når på natten han spiste sist). Dermed begynner han første måltid til ulik tid- og da blir resten av måltidene også ulike hver dag. Han sover heller ikke til faste tider, for det varierer når han er trøtt og hvor lenge han sover.

Litt frustrerende å ikke ha noe fast og jeg innbiller meg at han hadde både sovet og spist bedre om dagene hadde vært noelunde like. Da vet man liksom bedre når han faktisk er ordentlig sulten og trøtt og kan unngå småspising og småsoving, som er et problem her.

Fler som ikke har fått til rutiner på dagen enda?

(Natten er grei, han legger seg til samme tid og våkner på morgenen til ca samme tid. Spister 2-3 ganger på de 12/13 timene han sover)

Anonymous poster hash: b759f...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har heller ikke noen rutiner på dagen enda, og vet ikke egentlig ikke helt hvordan jeg skal få det til heller.
hvor lenge hun sover om morgenen varierer på når hun sovner, hvilket har begynt å bli ett problem her, hun vil ikke sove lenger. vanskelig å få rutine når det varier helt og har lyst til å la henne sove når hun først sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat skrive akkurat det samme. Sliter med rutiner vi også. I tillegg til at hun skal venne seg til fast føde og tidvis melkenekt. Så det blir mye småspising og smålurer her. Så vet liksom ikke om det er trøtt eller sulten hun er. Så selv om jeg ikke vil at tiden skal så så fort så gleder jeg meg til rutinene kommer

Anonymous poster hash: 4d504...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...