Gå til innhold

Erfaringer med rfsu test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet med den i dag 1 dag over ikm, kom ikke opp en eneste strek, ikke engang kontrollstreken kom opp. Tok laaaaang tid, sjekka igjen etter ca 20 min da hadde det kommet om en sytråd strek på kontrollstreken, ingenting på test. Ville dere tatt den for å være negativ el ugyldig? (fikk merkelig nok positiv eggløsnings test for noen dager siden, 12 dager etter eggløsning :P Vet man ikke skal bruke E test som G test, men hadde en CBD eggløsninstest igjen, så tenkte WTH...... Og den slo ut.. :P blir litt forvirra av det her meg ja.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde tolket den som ugyldig..

Spring å kjøp en ny test :) 

Lykke til!

Anonymous poster hash: 4176b...98e
Skrevet

Jeg hadde definitivt sett på den som ugyldig, så sier som anonym over: Spring og kjøp ny test! :babysmokk:

Skrevet

Jeg hadde sett på den som defekt og kjøpt en ny. Jeg også tok en slik i dag, altfor tili å teste, men den var ikke defekt, og jeg synes jeg ser en svak svak strek ::D :D

Anonymous poster hash: a8480...71c
Skrevet

Kjøpte CBD *ikke gravid* :( Da blir det videre utredning hos lege, gått over et år nå.. Først denne mnd jeg har hatt denne "gravid følelsen" Når den har vist seg å ikke stemme så vet jeg ikke :(

Skrevet

Men jeg mener å ha lest at disse digitaltestene er litt mer sensitive. Du tok jo da heller ikke den med morgenurin.

Det er håp til mensen dukker opp!

Uansett... Lykke til med evt. utredning. Vært der selv, det er tøft. Men man fikser det :)

Anonymous poster hash: 6025e...1f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...