Gå til innhold

Er så redd noe er galt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uttak mandag, skal sette inn i dag.

Men jeg har fortsatt vondt. Stikkende smerter og veldig oppblåst. Går som ei kråke om jeg har sitti litt. Våknet også av noen stikk i natt.

Men... Jeg har holdt øye med vekt og magemål. Ingen endringer. Det hadde det vel kanskje vært om jeg hadde vært veldig overstimulert? Ikke er jeg kvalm, å ikke diare.

Ble jo tatt ut over 20 egg, så det er kanskje grunnen? Er i faren for overstimulering pga. pcos. Er nok det som har skremt meg litt.

Er så redd dem ikke skal sette inn...

Skrevet

Huff, jeg vet hvordan du har det :(. Jeg hadde det på samme måte, så ut som en høygravid!! Men det går sakte men sikkert over. Prøv å bevege deg og drikk masse vann. Masse god bedring til deg :)

Skrevet

Takk for svar! Lett å få litt krisetanker.... Vil jo bare at de skal sette inn nå :)

Takk! Lykke til til deg også! :D

Skrevet

Takk for svar! Lett å få litt krisetanker.... Vil jo bare at de skal sette inn nå :)

Takk! Lykke til til deg også! :D

Vet nøyaktig hvordan du har det :)

Skrevet

Har du begynt med progesteron? Man kan føle seg oppblåst når man tar det, siden tarmene jobber litt saktere, samme som når man er gravid.

Regner med de tok en blodprøve et par dager før uttak for å sjekke at alt er normalt?

Viktig at du sier ifra, slik at de kan sjekke, selv om de muligens utsetter innsettingen. Hvis du er overstimulert og blir gravid vil du bli veeeeldig syk. Overstimulering kan være livstruende.

Skrevet

Da har jeg fått satt inn ett egg!

Ble ikke brukt ordet overstimulering. Men hadde litt væske og var godt hoven. Ellers så alt bra ut. Men det er vel derfor jeg er oppblåst og fortsatt har vondt ja. Men ja, går på lutinus så er vel noen bivirkninger der også. Blitt veldig hard i magen.....

Ja det ble sagt at jeg kan føle meg verre igjen om vi blir gravide. Bra for et lite frø, men ubehagelig for meg..

Takk for svar!

Skrevet

Takk så mye for lykkeønsking og svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...