Gå til innhold

Jeg er frisør og hater mitt naturlige krølle hår

Anbefalte innlegg

Jeg dusjer annenhver dag om kvelden, og om morningen etter så MÅ jeg rette håret mitt. Jeg har skulder langt hår og er faktisk avhengi av å måtte rette det, oga mye oppklipp og tull og tøys gjennom min tid som frisør. Så nå er jeg i en fase der jeg faktisk ikke kan vise meg offentlig med mitt naturlige hår :-( utrolig trist, og gleder meg masse til jeg får den lengden på håret igjen som er fin til mine krøller.

Men nå tenker jeg masse på dette rundt fødsel. Ikke misforstå meg, jeg forventer ikke å være "stelt" på håret under fødselen og se pyntet ut, den er å dra den litt langt.

Men....når jeg er ferdig å føde, dusjet meg og vasket meg...hadde det vert helt håpløst dumt å rettet håret mitt sånn stille fort gjennom det bare for å få litt styr på galskapen ?

Spør liksom her sånn at jeg ikke driter meg loddret ut på kk :-/

Gruer meg faktisk masse til dette, og hvis jeg liksom bare får styr på de verste krøllene så VET jeg at jeg vill føle meg såååå mye bedre...om jeg ikke får gjort dette kommer jeg bare til å trekke meg masse unna, ihvertfall rundt bilder og slik.

JA, dette var ett veldig veldig dumt og sløkket spørsmål. Men må være lov å spørre. Vi er alle forskjellig helligvis, med forskjellige synspunkter og meninger :-)

Anonymous poster hash: 2435a...7ef

Fortsetter under...

Takk for svar dere. Da tar jeg den ihvertfall med! Kanskje jeg er såpass i babymodus at det bare blir en hestehale/tutt, og at jeg faktisk ikke bryr meg, hvem vet ! :D

Anonymous poster hash: 2435a...7ef

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...