Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Mannen er tidvis deprimert. Han har ikke fått noe diagnose av lege, da han har helt angst for leger/ tannleger. Jeg har flere ganger omtrent tvunget ham til å gå, men kjenner at det faktisk tapper meg for så mye krefter at jeg har gitt det litt opp... De siste dagene nå har han vært noe gretten. I dag har det vært ekstra ille, og nå i kveld sa han til meg at han hadde mistet en bit av ei tann for ei uke siden. Det hadde ikke gjort vondt til å begynne med, men gjorde veldig vondt nå. Det stråler i tinningen og ut på siden av hodet, på den siden tannverken er. Kan dette være tannverk, eller bør han sjekke opp hva hodeverken også er? Han har en fertile i hodebunnen som jeg synes har vokst... Anonymous poster hash: 4e188...721
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 En hodepine kan gi tannverk iallefall. Er det betennelse i tannkjøtt eller rot så kan dette gi hodepine. Men biten av tannen som falt ut må ha vært litt stor for at det er et problem. Uansett bør han til lege/tannlege. Anonymous poster hash: f3643...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå