Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Jeg tenker på sånner ferdighus type http://www.boligpartner.no Hvor lang tid tok det fra dere kontaktet første firma og til jobben var gjort? Og hvor lang tid tok selve byggingen? Ble dere fornøyde? Jeg har sett på dette huset http://www.boligpartner.no/ferdighus/holmgaard-herskapelig-villa-ved-spennende-planlosning-2-trap/#serie=alle&soverom=alle&areal=80,360&tomt=alle&utleie=false Men for å bygge det så må jeg rive det jeg bor i først. Så da må vi jo evt leie et sted i mellomtiden. Anonymous poster hash: 97d3c...5d6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 ferdighus går jo kjempefort. Vi satte opp et hus som vi tegnet sammen med arkitekten. Begynte å grave i august- tok det i bruk helt i slutten av februar Anonymous poster hash: 755ba...2ae
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 ferdighus går jo kjempefort. Vi satte opp et hus som vi tegnet sammen med arkitekten. Begynte å grave i august- tok det i bruk helt i slutten av februar Anonymous poster hash: 755ba...2ae var heldigvis ikke så voldsomt som dette da :-p Anonymous poster hash: 755ba...2ae
Gulosten™ Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Begynte å grave i april og var inne mars året etter, ca halvannet år etter at vi begynte å ta kontakt med de forskjellige leverandørene av ferdighus
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 begynte å grave i medio april, inne i slutten av november Anonymous poster hash: cd085...ec8
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 ferdighus går jo kjempefort. Vi satte opp et hus som vi tegnet sammen med arkitekten. Begynte å grave i august- tok det i bruk helt i slutten av februar Anonymous poster hash: 755ba...2ae Kan jeg spørre hvor mye dere betalte arkitekt og ferdig hus? Anonymous poster hash: 47477...913
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Fy fader, det huset du linker til, HI, det er bare groteskt stygt! Men for å svare på spørsmålet ditt, så er det no lurt å regne ca ett år fra spaden i jorda til innflytting. Kommer man inn fortere, så er det for bonus å regne. Anonymous poster hash: 2c2ff...a8d
DramaMama Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Akkurat dette huset er under planlegging her også, med diverse tilpasninger. Elsker trappene!
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 Hvor mye koster slikt?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 Akkurat dette huset er under planlegging her også, med diverse tilpasninger. Elsker trappene! Det var trappene jeg falt for også! Og det var et must å ha minst tre soverom i samme etg, og et bad i hver etg. Og dessuten er det jo lekkert! Jeg har ikke sjekket pris på akkurat dette enda, men jeg så noen andre som lå på mellom 3 og 4 mill. HI Anonymous poster hash: 97d3c...5d6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #13 Skrevet 25. september 2014 Nydelig hus! Åh, nå fikk jeg lyst å bygge hus igjen:) Vi begynte å grave i april og huset var ferdig i desember. Anonymous poster hash: d40fa...cf9
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #14 Skrevet 25. september 2014 Dette er boligpartnerens herskapelig serie og dette er vel det største i den serien. Det ligger vel mellom 3-4 mill før maling, parkett, fliser, det elektriske utenom som spotter ekstra kontakter ol. Greving, tomt, og grunnmur. Tror det vil komme seg på 5-6 mill. Såfremt man ikke skal gjøre mye selv. Evt komme med de billigste løsningene. Fint hus:) Lykke til:) Anonymous poster hash: c0c4e...dd7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #15 Skrevet 25. september 2014 Vi bygde ferdighus; bestilte i juni, 1 spade tak september, huslevering oktober, 2 etasje som kommer uinnredet november, flytta inn 22 desember. Anonymous poster hash: 07bc5...a9a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #16 Skrevet 25. september 2014 Takk for magne erfaringer ang tidsbruk! Jeg ser for meg at vi evt kommer til å begynne på våren slik jeg ser mange her har gjort. Men har dere hatt èn person som har organisert det hele, eller har dere vært nødt til å gjøre deler av dette selv? Jeg tenker på i forhold til søknader, riving av nåværende hus, graving osv. HI Anonymous poster hash: 97d3c...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå