Gå til innhold

Er det bare meg som er testegal?

Anbefalte innlegg

Ei uke til forventet mens i dag, og klarer selvfølgelig ikke å holde meg.

Tester først med en billigstrimmel jeg har liggene, det gjorde jeg i går også da, den var blank. I dag kan jeg skimte en strek om jeg skikkelig legger godviljen til. Tror jo jeg har innbilt meg hele greien.

Ble jo litt paff da, så svidde likevel av en CB+ også. Så først ut som testen skulle bli positiv, men ble negativ.

Dette var tidlig i morges, og nå var jeg tilfeldig hjemme igjen og må bare skikke på testen. Svak svak svak er den, vri den om i alle mulige vinkler, lukke det ene øyet, ja alt det der.

Er det bare jeg som gjør slikt? Jeg er nok testoman, ingentvil om det, og nå er jeg bare veldig nysgjerrig på om øynene mine lurer meg, eller om testene gjør.

Leve i håpet de neste dagene det kan jeg :)

Noen andre som fikler med testene?

Anonymous poster hash: 6d7e7...b96
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144171246-er-det-bare-meg-som-er-testegal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heheh :D 

Jeg gjør det også :-p

Da jeg skulle ha nr 1 var jeg flink til å kaste testen når fristen var ute, og dermed testet jeg ikke pos før rundt en uke over IKM. I ettertid så jeg jo at de "gamle" var blitt positive etter fristen (nei jeg rotet ikke i søpla, de lå på toppen av søpla på badet, hadde bare aldri falt meg inn å kikke på de) 

Etter dette har jeg kikket på de "hele dagen" i alle slags vinkler og lyssettinger. (Når vi prøvd på nr 2 vel og merke ;) )

Anonymous poster hash: 5a01c...d7d

Annonse

Ah, er de like mye til å stole på som de på apoteket? Haha ja

klart de er :) Det er jo hele poenget med å være testetøs, å kunne teste i hytt å gevær, analysere streker ol.

Kjempekjekt er det til 7 kr dagen :)

Aldri har dem tullet med meg :)

Eg er også testoman :) fikk positiv el i dag og er super glad for det :)

Gratulere, må du ha mye glede i senga :D

Har allerede lagt inn aksjer for 2 dager. Blir mer i morgen :)

Ah, er de like mye til å stole på som de på apoteket? Haha ja

klart de er :) Det er jo hele poenget med å være testetøs, å kunne teste i hytt å gevær, analysere streker ol.Kjempekjekt er det til 7 kr dagen :)Aldri har dem tullet med meg :)Anonymous poster hash: 6d7e7...b96

Ebay har kjempe billige tester og har brukt det på dei 3 siste prøvingane. Bestiller 100 g tester i slengen for 90 kr.

Anonymous poster hash: 64d83...18e

Dere som el-tester med clearblue, tester dere bare én gang per dag? Jeg tempet da jeg ble gravid med de to eldste, men tenkte jeg skulle el-teste denne gang. Har blitt en del eldre siden sist, og grunnet hormonspiral så aner jeg ikke hvordan syklusene blir etter fjerning. Både jeg og mannen skal reise en del fremover, og jeg vil derfor se om clearbluetestene med dobbel hormonindikator kan hjelpe slik at jeg ikke går glipp av el.

Anonymous poster hash: d1d18...80a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...