Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har jo 3 embryoer fryst, to 8 delt og et 9 delt. Vi aner ikke om vi skal ha naturlig syklus eller styrt, men det bestemmer jo Hausken. 

Men hvordan er det med opptining? Er jo bare ca 50% av dem som overlever har jeg lest...tiner de ett og ett for å se hvilket som overlever? Eller??

Og hvor fort kan vi sette i gang igjen etter et mislykket forsøk?

Fortsetter under...

Jeg har hatt to fryseforsøk, begge i naturlig syklus. Jeg måtte vente til jeg hadde hatt en normal menstruasjon etter mislykket forsøk før jeg fikk prøve igjen.

Første gang så måtte de tine tre egg før det var ett som overlevde. De tinte ett og ett til de fant ett som overlevde. Første gang hadde jeg innsett samme dag som tining. Den andre gangen trengte de bare tine ett egg. De ventet til dagen etter med å sette det inn og det delte seg perfekt til neste dag. Det er dette jeg nå er gravid med.

For min del ble det et enkelt valg, ba dem tine begge, dessverre var det ingen som klarte seg :/ men jeg tror det er mange som får innsett ved fryseforsøk.

Jeg hadde helt uten medisiner, kun eggløsningssprøyta og støttebehandling, men den starte jeg aldri på da...

Hei. Vi hadde fire embryoer fordelt på tre strå. Jeg spurte Hausken om å få sette inn to embryoer noe jeg fikk. Jeg hadde innsett i naturlig syklus. Var på ultralyd på fredagen husker jeg, hadde innsett på onsdagen. Fikk positiv eggløsningstest den søndagen å ringte derfor inn. Dagen før tinte de opp embryoene mine. De ente opp med å tine opp alle da to av embryoene døde/ikke delte seg videre. Personlig er jeg utrolig glad for å kunne ha innsett i naturlig syklus. Jeg opplevde medisinene som stressende og fikk endel bivirkninger. Kroppen min slappet mye mer av i fryseforsøket. Uansett, jeg ble hvertfall gravid å venter nå en liten Hausken baby 😊. Det eneste jeg tok etter innsett var litt lutinus.

Etter negativt fersk forsøk måtte jeg få blødning, deretter måtte jeg ha en mens til før jeg kunne ha fryseforsøk. Som sagt tilhørte vi også Hausken 😊. På det arket dere får tilsendt i posten sto det hvor mange embryoer som var fryst og hvor mange strå de er fordelt på 😊

Lykke til

Endret av FrkKværner

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...