Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Delamma storesøster til hun var 19 mnd, men husker ikke at tennene var noe problem (annet enn biting ett par ganger). Nå har lillebror på snart 8 mnd hele 7 tenner allerede og det er ganske ofte vondt å amme fordi tennene oppe skjærer inn i brystet. Er jo ikke det at han biter, men ser tydelige merker etter tennene oppe når han er ferdig. Er det men måte jeg kan få han til å slutte med dette på? Anonymous poster hash: b6992...7aa
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Skulle gjerne hatt ett godt råd til deg, men jeg fikk ikke til å avvenne min med det samme problemet. Beit ikke så ofte men "skar" på en måte med tennene. Ble så vondt til slutt at jeg valgte å kutte ut puppen. Mini var da 11 måneder. Anonymous poster hash: 9e36c...054
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Hadde håpa å fortsette å amme en god stund til, men får se om vi finner utav det. I kveld hadde han hode ganske langt bakover og det hjalp kanskje bittelitt... Anonymous poster hash: b6992...7aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå