Gå til innhold

Henry,Syver,Alfred eller Cornelius?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Uten tvil - Cornelius! Skikkelig fin søskenkombo! 

Alfred er også fint, men sammen med Conrad så synes jeg det faktisk ble litt traust. Rart, for jeg liker navnene veldig godt hver for seg. Henry går greit, men klinger ikke så godt sammen med Conrad. Syver blir veldig stilkræsj, så det ville jeg ikke gått for.

Alfred er fantastisk :-) skulle brukt det selv også om ikke pappa het det... Passer fint til Conrad, som forøvrig også er en av mine favoritter :-)

Vil jo si at det i utganspunktet var en ekstra god grunn til å bruke navnet. Med mindre du har et anstrengt forhold til pappaen din.

Anonymous poster hash: d3871...c85

Annonse

Liker både Syver og Henry. Men, Syver rimer på lyver og det det fører dessverre lett til terging blant barn. Ikke sikkert, men husker jeg tenkte veldig sånn når jeg valgte navn til sønnen min. Henry er et klassisk og internasjonalt navn som jeg ikke tror er belastende på noen måte. Kjenner en liten kjekk lyslugg som heter Henry og synes det er et flott navn som ikke så mange heter.

Anonymous poster hash: a6656...fbd

Alfred er fantastisk :-) skulle brukt det selv også om ikke pappa het det... Passer fint til Conrad, som forøvrig også er en av mine favoritter :-)

Vil jo si at det i utganspunktet var en ekstra god grunn til å bruke navnet. Med mindre du har et anstrengt forhold til pappaen din.

Ikke noe anstrengt forhold, heldigvis. Men føler det blir litt for tett på allikevel. Kan jo håpe jeg får noen barnebarn laaaaaaaaangt fram i tid som får det navnet :)

Ikke noe anstrengt forhold, heldigvis. Men føler det blir litt for tett på allikevel. Kan jo håpe jeg får noen barnebarn laaaaaaaaangt fram i tid som får det navnet :)

Ikke tett på, du hadde ikke angret! Du kan ikke la en sjanse som denne gå fra deg hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...