Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Har barn på 6 og 8 år. Kjøpt truser 122/128 på HM for det meste til de. Sånne pakninger, men de klager over at der er for små å går inn i rompa. Ingen av barna mine er særlig store tror jeg, normale. Så hvor finner jeg gode og rimelige truser som ikke er så smale som HM trusene? Litt frustrerende da barna kun har ca 10 truser igjen nå, og jeg har fjernet rundt 60 stk som de mener var for små, ser jo selv at de er små i str. Veldig rart, ellers bruker de jo 122/128 i HM klær. Anonymous poster hash: f5027...b8e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Lindex sine syns jeg er store Anonymous poster hash: cb3b0...0f2
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Kjøp jenteboksere/hipstere i stedet! Sitter mye bedre på barneromper enn truser. Mine barn nekter plent å bruke truser, både hun og han. Vi bruker ikke truser vi voksne heller, men hipstere og boksere. Anonymous poster hash: 47db4...a3e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Kjøp jenteboksere/hipstere i stedet! Sitter mye bedre på barneromper enn truser. Mine barn nekter plent å bruke truser, både hun og han. Vi bruker ikke truser vi voksne heller, men hipstere og boksere. Anonymous poster hash: 47db4...a3e Hvor selger de disse da til en OK pris? Har ikke penger til å betale 50 kr per truse;) Anonymous poster hash: f5027...b8e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Boxers fra Pierre Robert Anonymous poster hash: f8b20...33f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Kjøp jenteboksere/hipstere i stedet! Sitter mye bedre på barneromper enn truser. Mine barn nekter plent å bruke truser, både hun og han. Vi bruker ikke truser vi voksne heller, men hipstere og boksere. Anonymous poster hash: 47db4...a3e Hvor selger de disse da til en OK pris? Har ikke penger til å betale 50 kr per truse;) Anonymous poster hash: f5027...b8e Har kjøpt sånne hos alle kjedene, både i 3-pakk og single. Vet ærlig talt ikke hvor mye de koster, det har jeg igrunnen aldri tenkt over. Tror du også kan kjøpe helt greie hipsters/boksers på Europris. Jada, jeg vet jeg virker flåsete nå, og jeg vet jeg er heldig som ikke trenger å se på hva ting koster. Men jeg er i alle fall ærlig! Anonymous poster hash: 47db4...a3e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Pierre Robert stemmer jeg også på! Store og gode boxere med artige motiv:) Anonymous poster hash: ec291...a41
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Fant på HM 3 for 79 så da har jeg jo de, også ebay:) HI Anonymous poster hash: f5027...b8e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Kjøp jenteboksere/hipstere i stedet! Sitter mye bedre på barneromper enn truser. Mine barn nekter plent å bruke truser, både hun og han. Vi bruker ikke truser vi voksne heller, men hipstere og boksere. Anonymous poster hash: 47db4...a3e Hvor selger de disse da til en OK pris? Har ikke penger til å betale 50 kr per truse;) Anonymous poster hash: f5027...b8e Har kjøpt sånne hos alle kjedene, både i 3-pakk og single. Vet ærlig talt ikke hvor mye de koster, det har jeg igrunnen aldri tenkt over. Tror du også kan kjøpe helt greie hipsters/boksers på Europris. Jada, jeg vet jeg virker flåsete nå, og jeg vet jeg er heldig som ikke trenger å se på hva ting koster. Men jeg er i alle fall ærlig! Anonymous poster hash: 47db4...a3e Har nok av penger på sparekonto hvis jeg ville kjøpt dyre truser for å si det slik, er allikevel alltid prisbevisst på klær både til meg og barna:) Elsker salg! Anonymous poster hash: f5027...b8e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Mine jenter er 5 og 7 år, de foretrekker begge hipstere. De beste vi har er kjøpt på Barnas Hus, tror det er reflex sine. Kjøpte på salg, tror det var 3 i hver pakke, men husker ikke hva de kostet. Ellers er de fornøyd med KappAhl sine, der har de 3 for 2 på hipstere. Har kjøpt på Lindex mange ganger også, de er ganske dyre og selges en og en, men de har jo stadig salg så jeg har aldri betalt mer enn 50% for dem Anonymous poster hash: 2aec0...f23
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Ingen av mine jenter liker hverken boxere eller hipsters. Mine jenter på 6 og 8 er forholdsvis tynne men lange barn. Eldste har veldig smal midje men har litt rumpe. De sier selv at hipsters ikke sitter godt over rumpa og at de "glir inn". Jeg tror selv det er fordi hverken boxere eller hipsters har ordentlig strikk i nedkant. Jeg kjøper vanlige truser på HM og Lindex. Hun som akkurat har fylt 8 bruker str 134/140 i truser selv om hun bruker 128 i vanlige klær. Trusene er jo også litt ulike i fasong, så det gjelder å finne de som ikke er så smale over baken. Kanskje du burde prøve å gå opp en størrelse? Anonymous poster hash: d00dc...728
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Min på 8 år får hele tiden boxerene inn i rumpa. Driver og drar de ut hele tida, spesielt på håndball og fotballtrening. Ser ikke veldig nydelig ut:P he he Og til henne kjøper jeg 10-12 år! (146-154), el noe. "Krymper" i vask. Blir hvertfall trangere. Så, nå blir det bare truser fremover-de er løse og ledig og hun er mest fornøyd med de:)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Jeg snakke rom Pierre Robert sine (som går inn i rumpa)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #14 Skrevet 25. september 2014 De aller beste trusene er hipstere fra Bjørn Borg i "den dyre klassen" og like gode er hipsterne fra Cubus. Cubus har også boxere til gutta som er i veldig god fasong. Hilsen to gutter og ei jente her hos meg. Anonymous poster hash: 9c8eb...da6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #15 Skrevet 25. september 2014 På obs (og enkelte Coop extra butikker) har de supre boxere til jenter. En 3pk koster 69 kroner tror jeg De er helt normale i størrelsen, men ønsker du dem store er det vel ikke nor problem å bare kjøpe en størrelse større en vanlig? Anonymous poster hash: 9a607...d57
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #16 Skrevet 25. september 2014 Kan du ikke bare kjøpe trusene i en størrelse eller to større om de er for små da? Anonymous poster hash: e40db...f3b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #17 Skrevet 25. september 2014 Polarn o pyret Anonymous poster hash: 9ab4f...9fe
Mandala Skrevet 25. september 2014 #18 Skrevet 25. september 2014 Puh, nesten godt å høre at flere har truseproblem med sine små.Jenta mi på 8 år er helt ekstremt når det gjelder truser/ boksere/ hipstere. Hun syns nesten alle sitter feil etc. Å kjøpe større str er heller ikke så lett, for da blir de lett store i livet. Det hun bruker nå er et par hipstere fra hm og noen gutteboksere. Kanskje jeg må prøve Bjørn Borg sine, siden det tydeligvis er ulike erfaringer med Pierre Robert også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå