Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Noen her som har erfaringer fra å treffe menn fra datingssiden sukker.no? Er de fleste seriøse, eller er det mye tull og styr?Høy harry-faktor? Har aldri prøvd nett-dating før, men vurderer det sterkt etter å ha innsett at mine venninner og andre bekjente ikke har så mange single, eller interessante menn på leting etter noe seriøst... Anonymous poster hash: 9e0b9...4f7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Noen her som har erfaringer fra å treffe menn fra datingssiden sukker.no? Er de fleste seriøse, eller er det mye tull og styr? Høy harry-faktor? Har aldri prøvd nett-dating før, men vurderer det sterkt etter å ha innsett at mine venninner og andre bekjente ikke har så mange single, eller interessante menn på leting etter noe seriøst... Anonymous poster hash: 9e0b9...4f7 Ja, mente mannlige venner altså, og mannlige bekjente av venninner og bekjente, ikke deres menn, dem er jeg overhodet ikke interessert i HI Anonymous poster hash: 9e0b9...4f7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Jeg var der for ca 5 år siden. God opplevelse. Stort sett seriøse menn som tok kontakt med meg hvertfall. Møtte mannen min der så ja, kan vel si jeg anbefaler det Anonymous poster hash: 12b2a...f79
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Jeg har bare dårlig erfaring. Ville heller prøvd møteplassen. Anonymous poster hash: c854c...eee
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Jeg var innom sukker såvidt, men syntes det var passe useriøst (den gangen, er noen år siden). Prøvde Møteplassen i stedet, og der fant jeg mannen min Anonymous poster hash: fb632...465
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Jeg har motsatt erfaring som nr 4. Bedre med sukker enn møteplassen. Det som er viktig er å gjøre det tydelig at du er ute etter et langsiktig forhold (hvis det er det du er). Ikke ha bilder som viser for mye utringning, ikke for utfordrende positurer osv. Så lenge jeg har vært tydelig i teksten at jeg søker langsiktig forhold, så har det ikke vært ille. Jeg valgte til slutt å gjøre slik at de med match under 70 ikke kan se profilen min, dette fordi jeg blant disse fikk mange useriøse henvendelser. I tillegg har jeg brukt "blokker"-funksjonen flittig. De jeg vet uten tvil ikke er noe for meg, de blokkerer jeg umiddelbart, da ligger jeg ikke lenger på listene deres og da slipper jeg henvendelser fra dem også (slipper også å skuffe dem om de tar kontakt). De jeg har blokkert har f.eks. vært for gamle menn, veldig overvektige menn med inaktive liv, storrøykere, menn som er ute etter elskerinner osv. Traff min eks gjennom sukker, veldig god mann. Ble slutt mellom oss, men det er mulig å finne gode menn der. Åh, og til slutt.... møt dem gjerne forholdsvis tidlig i kommunikasjonen, møt alltid på offentlig sted, ikke avtal mer enn en kaffe (ikke middag... det kan bli veldig pinlig om det ikke klaffer ) i første omgang, så kan dere heller utvide daten om dere går godt sammen. Lykke til Anonymous poster hash: 15953...9af
Sint naken biltyv Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Jeg fant mannen på sukker!😊 Er jo endel år siden så har ikke profil der lenger men den gangen jeg var der var det mange bra menn og endel rare/useriøse/ekle...
Mandala Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 Jeg rakk bare å møte èn fra sukker. Skulle bare se hvordan det var å være på date, for moro skyld. Han var helt perfekt, og snart flytter vi sammen. Jeg har aldri hatt det så bra med noen
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Jeg traff samboeren min på sukker for seks år siden. Vi venter nr to snart;) Så ja, det finnes bra menn der, men man må være god til å sortere. Jeg traff også mange duster der før ham. Anonymous poster hash: 02cbb...fb3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Takk for feedback jenter Kan jeg spørre om dere hadde barn før dere traff den nye mannen, eller om dere ikke hadde noen?Jeg har 3 barn, er 26 år og vet ikke om jeg har lyst på halvsøsken til barna mine, eller flere barn i det hele tatt... Er veldig for åpenhet, men har ikke foreløpig nevnt noe om antall barn til noen jeg har pratet med, bare at jeg har barn. Tror det er avskrekkende for de fleste at jeg har 3 stk i ung alder, så jeg tror vel egentlig ikke at jeg finner noen å dele livet med før jeg er godt over 30....Noen solskinnshistorier ute å går her inne eller?HI Anonymous poster hash: 9e0b9...4f7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Ja. Traff min kjæreste på sukker.no for 1 år siden. Det er ganske snodig, men han var en av de første jeg så, og jeg var en av de første han så, altså "så profilen til" og snakket med. Ingen av oss traff noen andre fra nettdating. Han var den eneste jeg traff på en date, og jeg han. Det var full KLAFF med det sammen. Mannen i mitt liv føler jeg. Han er den første jeg elsker, og jeg er den første han elsker. Han har barn fra tidligere og jeg. Så ja jeg takker sukker.no for at jeg fant denne fantastiske fyren!!! <3 <3 Anonymous poster hash: 781a1...ad9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Jeg var der for 6 år siden. Nå er jeg gift og har to barn med mannen jeg traff der 😃😃 Anonymous poster hash: c5d9f...ec6
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Jeg traff mannen min der. Var på noen dater med andre først, men det var aldri noe full klaff. Det gjelder å sile ut litt folk, lese profiler og sende litt meldinger og tørre å treffe folk. Møtte på et par snålinger også, blant annet en mann som anklaget meg for å forfølge han fordi vi tilfeldigvis møttes på gata en dag etter vi hadde snakket sammen en stund på nett. Han hilste ikke, bare skulte på meg og gikk videre. Om kvelden fikk jeg melding om at vi ikke kunne ha kontakt lenger, siden jeg var en stalker. Haha Men, etter alt dette traff jeg altså mannen min. Bodde på andre siden av landet og kjørte hele natta for å få møte meg. Veldig romantisk, og vi falt helt for hverandre på den daten. Nå har vi hus, bil, barn og hele pakka, og jeg er evig takknemlig for sukker, ellers hadde vi nok aldri møttes Anonymous poster hash: 05239...0d1
Mandala Skrevet 24. september 2014 #14 Skrevet 24. september 2014 Takk for feedback jenter Kan jeg spørre om dere hadde barn før dere traff den nye mannen, eller om dere ikke hadde noen? Jeg har 3 barn, er 26 år og vet ikke om jeg har lyst på halvsøsken til barna mine, eller flere barn i det hele tatt... Er veldig for åpenhet, men har ikke foreløpig nevnt noe om antall barn til noen jeg har pratet med, bare at jeg har barn. Tror det er avskrekkende for de fleste at jeg har 3 stk i ung alder, så jeg tror vel egentlig ikke at jeg finner noen å dele livet med før jeg er godt over 30.... Noen solskinnshistorier ute å går her inne eller? HI Anonymous poster hash: 9e0b9...4f7 Både jeg og kjæresten som jeg traff på sukker har flere enn ett barn hver. Det er en fantastisk herlig ungeflokk til sammen!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #15 Skrevet 24. september 2014 Synes dere ikke det er litt flaut å møte mannen på nett...? Jeg ville synes det hadde vært flaut... særlig å skulle fortelle andre historien om hvordan vi møttes... Anonymous poster hash: 51cd9...9c7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #16 Skrevet 24. september 2014 Synes dere ikke det er litt flaut å møte mannen på nett...? Jeg ville synes det hadde vært flaut... særlig å skulle fortelle andre historien om hvordan vi møttes... Anonymous poster hash: 51cd9...9c7 Hva er det som er flaut med det? Ville vært mer flaut å fortelle at man møttes i en fyllekule på byen etter min mening. Synes bare det er koselig å fortelle jeg, og får stadig høre om andre som har møtt mennene sine på lignende måte, eller at de synes det er kjempefint å kunne møtes på nett. Anonymous poster hash: 05239...0d1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #17 Skrevet 24. september 2014 Synes dere ikke det er litt flaut å møte mannen på nett...? Jeg ville synes det hadde vært flaut... særlig å skulle fortelle andre historien om hvordan vi møttes... Anonymous poster hash: 51cd9...9c7 Dette er 2014, så nei, det er ikke flaut. Anonymous poster hash: 9e5f7...7ad
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #18 Skrevet 24. september 2014 Synes dere ikke det er litt flaut å møte mannen på nett...? Jeg ville synes det hadde vært flaut... særlig å skulle fortelle andre historien om hvordan vi møttes... Anonymous poster hash: 51cd9...9c7 Flaut eller ikke.. jeg vet ikke. Men de forholdene jeg har hatt tidligere, nå senest med faren til de 3 barna mine, har jo startet gjennom fest (mye pga min alder da vi traff hverandre muligens ), og jeg må si at det virker ganske forlokkende å treffe en som man ikke har noe felles nettverk med og man blir kjent med litt forsiktig på avstand, og som man ikke treffer når man er beruset, eller gjennom fellesvenner, så det blir mye kleint både som kjærester og ved evt. brudd.... Er derfor jeg lurer på om jeg vil prøve dette. Det er klart det er skummelt på flere måter, spesielt på grunn av slike holdninger du kommer med og som jeg selv hadde for et par år tilbake desverre... Kjenner også flere som har truffet hverandre på nett og de later til å ha solide forhold med barn og det ene og det andre i ettertid. HI Anonymous poster hash: 9e0b9...4f7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #19 Skrevet 24. september 2014 Synes dere ikke det er litt flaut å møte mannen på nett...? Jeg ville synes det hadde vært flaut... særlig å skulle fortelle andre historien om hvordan vi møttes... Anonymous poster hash: 51cd9...9c7 Driiiiiiitflaut!!! Hva er mer flaut med det enn å sjekke hverandre opp andre steder? Velkommen til 2014! Anonymous poster hash: c854c...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå