Gå til innhold

Hvordan sover din baby på ca seks uker?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min er vanskelig å få til å sove. Må sovne på en av oss. Og så kanskje vi klarer å flytte baby over i seng. Merker det begynner å bli litt slitsomt å bruke så mye tid på sovingen. Om natten sover baby i vår seng.

Anonymous poster hash: d9749...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I vogn mens den triller eller i bæresjal. Ikke sjans i havet at hun vil sove i senga! Får bare vente med det...

Anonymous poster hash: 00ab7...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg treffer på akkurat rett tidspunkt, sovner hun med smokk i senga si. Ellers sovner hun oppå meg ,eller i armene mine og jeg kan legge henne ned i senga. Da kan hun sove i flere timer, eller bare en halvtime...det varierer veldig. Hun kan også sove i vogn selv om den står i ro.... Men jeg må innrømme en ting...hun sover på magen....hun nekter å sove på rygg!! Kan til nød ligge på siden, men på magen er det beste for henne...jeg tar sjansen...her er det enten sove på magen, eller ikke sove i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 26567...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er åtte uker, men helt fra starten har vi lagt henne i sengen sin (mest om natta, men også om dagen) og vogna (mest på dagtid) når hun skulle sove. La henne aldri sovne ved puppen eller oppå meg. Fikk beskjed om dette av HS, og det har jo fungert. Nå er det bare å gi henne smokk så roer hun seg ned av seg selv og sovner fint.

Tror det er noe med at hvis babyen sovner oppå deg og våkner i senga/vogna så blir den forvirret og frustrert og vil ikke klare å sovne igjen. Best å bare bysse til de har roet seg ned, men ikke sovnet, før de blir lagt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er åtte uker, men helt fra starten har vi lagt henne i sengen sin (mest om natta, men også om dagen) og vogna (mest på dagtid) når hun skulle sove. La henne aldri sovne ved puppen eller oppå meg. Fikk beskjed om dette av HS, og det har jo fungert. Nå er det bare å gi henne smokk så roer hun seg ned av seg selv og sovner fint.

Tror det er noe med at hvis babyen sovner oppå deg og våkner i senga/vogna så blir den forvirret og frustrert og vil ikke klare å sovne igjen. Best å bare bysse til de har roet seg ned, men ikke sovnet, før de blir lagt over.

Ja det hørtes jo veldig fornuftig ut.. Har dessverre ikke klart å gjennomføre dette her. Utrolig synd.. Han må sovne på meg eller bysses på noe vis.

Og han her liker seg også best på magen. Men har ikke helt turd å la han ligge så ofte på magen heller.

Men sovner raskere da..

Anonymous poster hash: d9749...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...