storepus Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Hvor kan jeg finne en slik en? Kunne tenkt meg å bli med i en eller eventuelt starte en. Vet ikke helt hvordan slike ting fungerer.. I mitt hode ser jeg for meg at jeg er med i en gruppe der vi leser "vanlige" bøker - som vi bestemmer sammen eller etter tur - og møtes en gang i mnd og snakker/diskuterer boken. Har prøvd å søke litt på facebook, men finner ingen ting der. Noen som har gode tips for hvordan jeg skal gå frem?
Evab Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Hør på biblioteket der du bor. Mange bibliotek arrangerer eller setter i gang lesesirkler. Hvis de ikke gjør det, kan du kanskje be om å få sette opp en lapp?
Iiiiik Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Du kan invitere meg Jeg har tenkt det samme - at jeg kunne tenkt meg en lesesirkel. Hadde nok helst sett at det var med noen venninner da, sånn at vi kunne fått med det sosiale vi strever litt med å få til i de travle livene våre. De jeg kjenner som har lesesirkel, har det med folk de ellers omgås litt med.
storepus Skrevet 24. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2014 Biblioteket var en god idé De jag kjenner her jeg bor som leser, leser helt andre bøker en det jeg gjør så det er ikke aktuelt. De leser bare klissete kjærlighetsromaner, mens jeg leser alt fra krim til komedie. Ikke veldig glad i kjærlighetsromaner da... Har prøvd å snakke bøker med dem, men det er bare full kræsj
storepus Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2014 Det var en fin side. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå