Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Hehe, jeg tror ikke det kommer til å skje her, men det hørtes definitivt fristende ut! Anonymous poster hash: 96eb9...a9f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Kjenner noen som har to 1.80 dobbeltsenger vedsiden a hverandre Anonymous poster hash: 4b4b2...b0b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Vi har hver vår dobbelt seng på hvert vårt rom. Sover mye bedre og fortsatt god plass når vi "besøker" hverandre. Anonymous poster hash: 85a47...686
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #5 Skrevet 24. september 2014 Skulle gjerne ha gjort det, men da er jeg rimelig sikker på at mannen hadde gått inn i dyp depresjon!! Anonymous poster hash: e1b04...796
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #6 Skrevet 24. september 2014 Hva med to 140 senger inntil hverandre. Da har dere hver deres seng, men god plass til å besøke hverandre i en seng og. Anonymous poster hash: 568b2...066
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #7 Skrevet 24. september 2014 Det jeg lurte på var altså hvordan dere tok det opp med mannen, og hvordan han reagerte. HI Anonymous poster hash: 45e18...413
Gjest Skrevet 24. september 2014 #8 Skrevet 24. september 2014 (endret) Enkle er ofte det beste! Si det som det, uten å dille for mye. Si at du sliter med nattesøvn og er som en zombie hele dagen fordi han romstrerer slik. Selv om man er gift, så er man ikke pålagt med denne hersens dobbeltsenga og ligge som klisterlim på hverandre? Han kommer nok til å bære seg, som mannfolk flest og tror at pikken deres aldri kommer opp og at sexlivet dabber av, men du kan jo argumentere at du mer energi og mer lyst til slike aktiviteter ved to senger Endret 24. september 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #9 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Hvor ofte har dere sex? Hvis du aldri har lyst, og nå forlanger egen seng, vil jeg tro at mannen ikke gidder å fortsette forholdet. Hvis dere har normalt sexliv, så kan det hende at han tar det med fatning. Men forklar gjerne at det er kun ditt søvnbehov som er grunnen, ikke hans "klåing" - det vil fort høres ut som du ikke lenger har lyst på ham og har avskrevet ham som sexpartner. Her vil mannen så å si aldri ha sex, hadde han bedt om egen seng så ville jeg trodd at han var på veg til å skilles, eller fant seg elskerinne. Anonymous poster hash: 93d64...8c8
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #10 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Hvor ofte blir det noe på han da? Anonymous poster hash: 0a839...93c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Jeg har foreslått for mannen å kjøpe to 120 senger jeg da, også spesialbestille en overmadrass slik at det blir til en seng..... Anonymous poster hash: 7c168...365
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Hvor ofte blir det noe på han da? Anonymous poster hash: 0a839...93c Seriøst? Hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål til dem som har prøvd dette, hvis du ikke har noe bedre å bidra med, trenger du ikke å svare. Anonymous poster hash: 45e18...413
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #13 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Hvor ofte blir det noe på han da? Anonymous poster hash: 0a839...93c Seriøst? Hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål til dem som har prøvd dette, hvis du ikke har noe bedre å bidra med, trenger du ikke å svare. Anonymous poster hash: 45e18...413 Klart det kan ha noe med saken å gjøre. Hvis mannen din savner nærhet og intimitet i forholdet, er det jo ikke noe rart om han hinter om sex, prøver å ligge inntil deg osv. Og hvis det er tilfellet, så kan det nok også oppleves som et temmelig sterkt signal hvis du foreslår at dere skal ligge hver for dere. Anonymous poster hash: 0a839...93c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #14 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Vi holdt seriøøøst på å bli skilt her for noen år tilbake pga nettopp dette og min mangel søvn. Man kan jo bli helt gaaal av å ikke få nok søvn. Min mann er utolig og i tillegg snorker han som et sagbruk. Han flyttet inn på gjesterommet og jeg beholdt soverommet. Vi har fått et nytt liv, har det så bra sammen og er nyforelska hver dag, sexen har også tatt seg helt opp igjen og det er spennende å komme på besøk til hverandre. I dag kan vi faktisk også sove sammen et par netter i uken uten at jeg blir gal og utslitt fordi jeg nå har klart å få tilbake søvnmønsteret mitt og ikke ligge der å irritere meg over han. I starten følte mannen han hadde blitt kastet ut, men i dag så er han så glad for at vi prøvde dette, det reddet uten tvil ekteskapet, vennskapet og familielivet. Dere burde i det minste prøve, lykke til❤️ Anonymous poster hash: 47462...07b
Luksusdyret Skrevet 24. september 2014 #15 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Hvor ofte blir det noe på han da? Anonymous poster hash: 0a839...93c Seriøst? Hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål til dem som har prøvd dette, hvis du ikke har noe bedre å bidra med, trenger du ikke å svare. Anonymous poster hash: 45e18...413 Ut fra svaret ditt forstår jeg at du avviser ham veldig ofte. Ikke noe rart han blir overfokusert på sex da. Hadde min mann ikke hatt lyst på meg og attpåtil forlangt å sove alene, så hadde jeg dratt. Man er ikke i et forhold da, når man ikke har sex og ikke sover sammen, da er man to voksne som deler husstand, verken mer eller mindre. Så JO, det har noe med saken å gjøre (selv om det ikke er jeg som har skrevet spørsmålet, så forstår jeg relevansen).
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #16 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Hvor ofte blir det noe på han da? Anonymous poster hash: 0a839...93c Seriøst? Hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål til dem som har prøvd dette, hvis du ikke har noe bedre å bidra med, trenger du ikke å svare. Anonymous poster hash: 45e18...413 Ut fra svaret ditt forstår jeg at du avviser ham veldig ofte. Ikke noe rart han blir overfokusert på sex da. Hadde min mann ikke hatt lyst på meg og attpåtil forlangt å sove alene, så hadde jeg dratt. Man er ikke i et forhold da, når man ikke har sex og ikke sover sammen, da er man to voksne som deler husstand, verken mer eller mindre. Så JO, det har noe med saken å gjøre (selv om det ikke er jeg som har skrevet spørsmålet, så forstår jeg relevansen). Du/dere kan jo mene at det er relevant, men det var jo ikke dette HI spurte om. Helt utrolig å begynne å blande seg inn i andre menneskers sexliv når man ikke eksplisitt har blitt bedt om råd! Anonymous poster hash: 4477c...402
Luksusdyret Skrevet 24. september 2014 #17 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Hvor ofte blir det noe på han da? Anonymous poster hash: 0a839...93c Seriøst? Hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål til dem som har prøvd dette, hvis du ikke har noe bedre å bidra med, trenger du ikke å svare. Anonymous poster hash: 45e18...413 Ut fra svaret ditt forstår jeg at du avviser ham veldig ofte. Ikke noe rart han blir overfokusert på sex da. Hadde min mann ikke hatt lyst på meg og attpåtil forlangt å sove alene, så hadde jeg dratt. Man er ikke i et forhold da, når man ikke har sex og ikke sover sammen, da er man to voksne som deler husstand, verken mer eller mindre. Så JO, det har noe med saken å gjøre (selv om det ikke er jeg som har skrevet spørsmålet, så forstår jeg relevansen). Du/dere kan jo mene at det er relevant, men det var jo ikke dette HI spurte om. Helt utrolig å begynne å blande seg inn i andre menneskers sexliv når man ikke eksplisitt har blitt bedt om råd! Anonymous poster hash: 4477c...402 HI har jo bedt om råd om hvordan fortelle til mannen, og tippe hvordan han vil reagere. Vel, en mann som har godt sexliv vil reagere på adskilt soveplass lettere, enn en mann som blir avvist hele tiden i ektesengen, for så å få beskjed om at kona ikke en gang vil sove sammen med ham.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #18 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Hvor ofte blir det noe på han da? Anonymous poster hash: 0a839...93c Seriøst? Hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål til dem som har prøvd dette, hvis du ikke har noe bedre å bidra med, trenger du ikke å svare. Anonymous poster hash: 45e18...413 Ut fra svaret ditt forstår jeg at du avviser ham veldig ofte. Ikke noe rart han blir overfokusert på sex da. Hadde min mann ikke hatt lyst på meg og attpåtil forlangt å sove alene, så hadde jeg dratt. Man er ikke i et forhold da, når man ikke har sex og ikke sover sammen, da er man to voksne som deler husstand, verken mer eller mindre. Så JO, det har noe med saken å gjøre (selv om det ikke er jeg som har skrevet spørsmålet, så forstår jeg relevansen). Du/dere kan jo mene at det er relevant, men det var jo ikke dette HI spurte om. Helt utrolig å begynne å blande seg inn i andre menneskers sexliv når man ikke eksplisitt har blitt bedt om råd! Anonymous poster hash: 4477c...402 HI har jo bedt om råd om hvordan fortelle til mannen, og tippe hvordan han vil reagere. Vel, en mann som har godt sexliv vil reagere på adskilt soveplass lettere, enn en mann som blir avvist hele tiden i ektesengen, for så å få beskjed om at kona ikke en gang vil sove sammen med ham. Likevel: HI har poengtert hva hun ønsker innspill på. Veldig spesielt å fortsette å gnåle om hvor ofte hun ligger med mannen sin! Anonymous poster hash: 4477c...402
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #19 Skrevet 24. september 2014 Du/dere kan jo mene at det er relevant, men det var jo ikke dette HI spurte om. Helt utrolig å begynne å blande seg inn i andre menneskers sexliv når man ikke eksplisitt har blitt bedt om råd! Anonymous poster hash: 4477c...402 HI nevnte jo dette med seksuelle hint fra mannen som noe av det som forstyrret henne. Så det er selvfølgelig noe som angår saken, og det var hun selv som bragte det på banen. Når hun så går så til de grader i forsvarsposisjon når noen spør, så er det jo nærliggende å tro at man har truffet spikeren på hodet. Hvis det er tilfelle, så bør hun tenke seg godt om hva slags signaler hun sender til mannen hvis hun foreslår dette. Anonymous poster hash: 0a839...93c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2014 #20 Skrevet 24. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Hvor ofte blir det noe på han da? Anonymous poster hash: 0a839...93c Seriøst? Hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål til dem som har prøvd dette, hvis du ikke har noe bedre å bidra med, trenger du ikke å svare. Anonymous poster hash: 45e18...413 Ut fra svaret ditt forstår jeg at du avviser ham veldig ofte. Ikke noe rart han blir overfokusert på sex da. Hadde min mann ikke hatt lyst på meg og attpåtil forlangt å sove alene, så hadde jeg dratt. Man er ikke i et forhold da, når man ikke har sex og ikke sover sammen, da er man to voksne som deler husstand, verken mer eller mindre. Så JO, det har noe med saken å gjøre (selv om det ikke er jeg som har skrevet spørsmålet, så forstår jeg relevansen). Jaså, så fordi jeg svarer at det ikke har noe med saken å gjøre, så "forstår" du at jeg avviser ham veldig ofte? Det var ikke verst, er du synsk kanskje? Ser at du også "ser" at mannen min er "overfokusert på sex". Imponerende, for jeg tror virkelig ikke jeg skrev noe sånt i innlegget mitt. HI Anonymous poster hash: 45e18...413
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #21 Skrevet 27. september 2014 Sorry altså, HI, men du skriver at mannen din er mye "bortpå deg", og at det er mye hinting om sex. Da er det faktisk helt kurant å spørre om han ofte blir avvist, fordi det kan forklare mye hvis det er tilfelle. Når du så reagerer på spørsmålet med å stritte med alle piggene og nekte å svare, så virker det som om det er et ømt punkt. Hvis det ikke er riktig, får du heller si det. Ikke avfeie spørsmålet fordi det ikke er relevant og overhøvle dem som spør. Det var du selv som bragte temaet på bane. Anonymous poster hash: 0a839...93c
Gustav Klitt Skrevet 27. september 2014 #22 Skrevet 27. september 2014 Blir frustrert over å ikke få nok / god nok søvn. Mannen min er mye urolig om natta, han snur seg mye og kan plutselig sette seg opp og legge seg ned igjen. I tillegg er han veldig mye "bortpå meg" mens vi sover, flytter puta si helt inntil mi og legger seg helt tett inntil. Ofte våkner jeg med en arm eller et bein over min egen kropp. I tillegg blir det mye hinting om sex, både når vi legger oss og før vi står opp, og det fortsetter alltid "litt til" selv om jeg sier nei. Jeg merker at det går ut over både søvnmengde og -kvalitet, at jeg ikke er uthvilt om morgenen og at jeg blir mindre opplagt og i dårligere humør. Tenker på hva slags luksus det er når jeg reiser med jobben og sover alene på hotell, eller når han er bortreist og jeg har senga for meg selv. Er det noen av dere som har gått over fra dobbeltseng til enkeltsenger på grunn av lignende problemer? Hvordan tok dere det i så fall opp, og hvordan reagerte mennene deres på forslaget? Anonymous poster hash: 45e18...413 Vi holdt seriøøøst på å bli skilt her for noen år tilbake pga nettopp dette og min mangel søvn.Man kan jo bli helt gaaal av å ikke få nok søvn. Min mann er utolig og i tillegg snorker han som et sagbruk. Han flyttet inn på gjesterommet og jeg beholdt soverommet. Vi har fått et nytt liv, har det så bra sammen og er nyforelska hver dag, sexen har også tatt seg helt opp igjen og det er spennende å komme på besøk til hverandre. I dag kan vi faktisk også sove sammen et par netter i uken uten at jeg blir gal og utslitt fordi jeg nå har klart å få tilbake søvnmønsteret mitt og ikke ligge der å irritere meg over han. I starten følte mannen han hadde blitt kastet ut, men i dag så er han så glad for at vi prøvde dette, det reddet uten tvil ekteskapet, vennskapet og familielivet. Dere burde i det minste prøve, lykke til❤️ Anonymous poster hash: 47462...07b Har samme erfaring som deg. Vi har sovet hver for oss i fire av snart seks år.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #23 Skrevet 27. september 2014 Kjøp to enkle 90 senger. Sett dem ved siden av hverandre, festbeina sammen og leggen 180 overmadrass over. Da har dere hver deres madrasser men likevel en seng. Dette har vi gjort, og jeg merker ikke lenger at mannen beveger seg mye om natta. Min del av sengen beveger seg ikke selv om han skifter stilling og jeg får den søvnen jeg trenger. Problem løst. Jeg elsker at mannen vil ligge inntil meg, og blir glad når han holder rundt meg enten det er natt eller morgen, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Anonymous poster hash: 9266e...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå