Gå til innhold

ikke fornøyd etter farging av vipper hos frisør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fikk jeg farget vippene hos frisør men er egentlig ikke så veldig fornøyd.

Trodde poenget med å farge vippene var at en skulle slippe å bruke mascara,men fargen er jo for lys til at jeg kan droppe mascara.

Føler jeg har kastet pengene ut av vinduet.

Noen andre som ikke har blitt fornøyd?

Anonymous poster hash: fa625...1f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ikke overimponert. Har helt svarte, de er bare korte. Så fargingen gjore ikke stort!

Må vel prøve sånn fyller eller hva det heter

Anonymous poster hash: 51a4f...470

Skrevet

To i klassen min farget vippene å de ble kjempe fine!

De hadde fått så mørke vipper at det så ut som de brukte mascara,var sånn jeg hadde håpet at mitt resultat mitt også ble.

Skrevet

Ble veldig skuffet de to gangene jeg har farget vippene. Syns ikke det var noe særlig forskjell på dem slik de var før farging. Mascaraen måtte på likevel, og hva er da vitsen

Skrevet

Jeg syns heller ikke det var noe stor forskjell så kommer ikke til å gjenta behandlingen dessverre.

Synd,for hadde vært deilig å slippe å bruke mascara hver dag.

Skrevet

Tror ikke du har noe å klage på egentlig. Hos andre blir det fint mens hos andre ikke. Kommer ann på hvor mye vipper du har og hvor tette de er.

Anonymous poster hash: 9dc0a...ab7

Skrevet

Hadde ikke tenkt å klage,ville bare høre om det bare er meg som ikke ble fornøyd.

Skrevet

Kan jeg eventuelt be om en mørkere farge neste gang?

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Kan du ikke bare gjøre det hjemme? :) Kjøp svart vippefarge på f.eks vita, koster ikke så mye og er superenkelt å fikse :)

Skrevet

Tror det er antall vipper man har og lengde på disse. Noen har lange, fyldige vipper, men de er veldig lyse. Disse vil få et veldig synlig og lekkert resultat. Andre føler de har korte vipper, men som viser seg og ha lange vipper, bare at de blekner fort i sollys, slik at den ytterste delen er helt lys og dermed Usynlig" uten farge/mascara".

SÅ har vi mange av oss da, med få og korte vipper, som i tillegg er veldig lyse. Selv med farge, er det minimal forskjell, også med sort. Har selv sluttet og farge vippene, satser heller på vipeserum eller olje og flere mascarafrie dager, for at de få jeg har skal sitte lengst mulig (ergo ha flere vipper i gangen) og vokse seg lengst mulig/ikke brekke av.  Alternativt kan man få extentions, men hører det sliter VELDIG på vippene, og har man få fra før, så påvirker dette resultatet umiddelbart (man limer jo på disse falske hårene på egne vipper) slik at det ikke blir like naturlig og det kan gjøre at man nesten blir vippeløs til slutt, og ikke kan ha extentions og i tillegg må vente et par måneder før vippene vokser t til naturlig fylde og lengde.

Anonymous poster hash: 9c0c3...2c3
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg har lange mørke fine øyenvipper men føler meg likevel naken uten mascara.

Derfor jeg tenkte at farging hos frisør hadde vært perfekt.

Men jeg ser så vidt forskjell.

Skrevet

Ettersom det er du som betaler så burde det være mulig å be om mørkere farge.

Skrevet

Kanskje jeg skal gi det en ny sjanse da,men være helt klar på hvordan jeg vil ha det.

Skrevet

Har du sorte vipper fra før vil det jo ikke gjøre noen forskjell. Det er bare farge og sitter ikke utenpå hårene. Har selv mørke vipper, men de er litt lysere helt i tuppene, og farger jeg de ser de litt lengre ut når jeg ikke bruker mascara. Men jeg bruker allikevel mascara i det daglige for at de skal se fyldigere ut.

Skrevet

Jeg har gitt opp å farge vippene, har funnet ut at det er helt bortkastede penger. På meg blir det veldig fint, men det forsvinner etter et par dager.

Anonymous poster hash: 4fcc9...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...