Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Vet ikke hva jeg vil gjøre... Jobber på 12 året i bhg. Kjenner jeg kunne tenkt meg en annen jobb. En annen type jobb. Men har ikke peiling på hva! Har en utdannelse fra før og mangler 3 mnd praksis så har jeg enda en... Men hvordan finne ut hva man vil jobbe med??? Anonymous poster hash: 7f3e2...176
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Ofte lurt å tenke på hvis penger ikke var en tanke i det heletatt. Hva ville du jobbet med? Jeg jages også av slike tanker, jobber svært lite nå og vet ikke om jeg skal holde ut til bedre tider på jobben eller søke ny jobb. Og hvis jeg skal søke ny skal jeg da bytte til ett mer aktivt yrke. Anonymous poster hash: 2c122...55d
Fomle84 Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Da har du holdt ut lenger enn meg... Jobbet i bhg i 9 år før jeg la inn årene. Benyttet anledningen når jeg var hjemme i permisjon med minsten. Har 3 barn selv og kjente at nå var gnisten borte. Har tatt fagbrevet underveis og er veldig glad for det. Hadde tenkt å jobbe på kontor, men vips så ble det studier de neste årene. Blir noe helt annet når jeg er ferdig . Anbefaler deg å tenke nytt. Hva vil du? Hva er reelt og oppnåelig på dette tidspunktet? Husk at du kan klare alt du vil klare Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå