Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Trenger å fornye garderoben, men er helt blank på klær og mote. Hva er typisk ut på byenklær for deg? Anonymous poster hash: 45634...6dd
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #2 Skrevet 23. september 2014 Jeg tar på meg en svart knekort kjole, hudstrømpebukse og hvit finjakke+ svarte støveletter. Anonymous poster hash: 59ed1...387
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Det er vel ikke til noen hjelp for deg, men jeg ville nok tatt på en jeans, joggesko, halvfin topp og stylet litt med sminke, hår og et pent smykke. Jeg er ikke noe "gå ut på byn"-menneske og synes alltid det ser så rart ut med som vrikker seg rundt i miniskjørt og navlevisende topp på høsten Anonymous poster hash: 106f9...72f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Jeans med skikkelige lommer, en stor varm genser hvis det er vinter, eller en fin topp hvis det er varmere i været.. Kjole på sommeren, med liten skråveske.Jeg har fått helt angst for å ha med ting på byen, så jeg MÅ ha lommer til å ha mobil/kort i. Er det vinter tar jeg helst ikke av meg jakka heller. Gode varme dunjakker er jo en hit å stjele på byen Anonymous poster hash: 2b2ca...a1b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 stort sett skjørt og topp (alt fra løs tskjorte, til fintopper/gensere med 3/4 dels armer) Svart finjakke. Evt bytter jeg skjørte ut i bukser. Alt i fra svarte sånn halvblanke greier fra veromoda til mih jeans. Kommer ann på hvor jeg skal og med hvem Jeg har en del av disse skjørtene i forskjellige farger (litt små tregisk, men de funker ;-p http://lykkeinorge.wordpress.com/2014/07/03/dagens-nye-selected-skjort/ Ellers kjøper jeg en del skjørt på cubus, men det er stort sett hverdagsskjørt. Debbie headscull bootsene mine *Love <3 Anonymous poster hash: 5dd6a...36a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Vanlige klær og sko. Type jeans, tskjorte og joggesko. Kanskje jeg tar maskara og eyeliner. Anonymous poster hash: 323c1...af9
Frøken Ubesluttsom Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Nei uff må jeg ha på meg klær.. Da blir jeg hjemme...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Jeans, topp (bluse, som regel) og svarte sko av no' slag. Kort, mobil osv i lomma. Går ut på byen sånn ca 5.hvert år... Anonymous poster hash: 2f326...c27
frk Nilsen Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Som regel kjole, eller skjørt. Høye hæler
ms.Pond Skrevet 23. september 2014 #11 Skrevet 23. september 2014 Sannsynligvis kjole og hudfarget strømpis. Enkel, ensfarget, eller en av mine favoritter fra Desigual, alt avhengig av humøret. Støvletter og jakke, eller kåpe om det er kaldt. Litt sånn enkel "ut og ta en pils" ender som regel med jeans og en ålreit topp.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #12 Skrevet 23. september 2014 Sist jeg var på byen hadde jeg på en sjøgrønn bluse med blonder i skulderpartiet, svarte slimjeans og slike tighte ankelboots. Og dongrijakke over Anonymous poster hash: 01bbe...2c9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #13 Skrevet 23. september 2014 Kjole eller skjørt med en fin topp, er det type fredagspils kan jeg gå med skinny Jeans og fin topp. Ankel boots ellers pumps Anonymous poster hash: 3a1ad...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå