Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Tenkte at jeg skulle PRØVE å være litt tidlig ute i år :-) Jeg har tidligere blitt overrasket av høy porto eller moms/toll (selv om nettsiden ser ut som den er norsk, men produktene produseres i utlandet) .Eller andre uforutsette pristillegg som ofte kommer etter kalenderen er laget og du dermed ikke gidder å avbryte kjøpet. Anonymous poster hash: 3585e...fac
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Foto.com var ganske billig, men elendig kvalitet. Var fornøyd med vistaprint, men husker ikke om det var spesielt billig. Anonymous poster hash: a65c1...e82
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Jeg og mange av mine venner er enige på at nfoto er helt klart bestørste ift valgmuligheter og brukervennlig. Billigst aner jeg ikke. Har inntrykk av at det stort sett havner på ca samme sum uansett hvor du bestiller fra! Anonymous poster hash: 9cc76...bcf
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 fotoknudsen, både billig og god kvalitet, hvis du har god kvalitet på bildene dine.....men frakta er jo passe dyr da, men det er jo ikke mulig å komme unna....det er jo en kostnad uansett hvor du bestiller. Anonymous poster hash: 6217a...44c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Jeg bestiller alltid fra Fotoknudsen, har prøvd noen andre men kvaliteten er ofte dårlig (kornete bilder o.l.). Jeg lager gjerne kalenderen i god tid og lar den bare ligge lagret på profilen der mens jeg venter på kampanje. De har ALLTID en kampanje i oktober/november fordi de også ønsker å få unna en del av jobben før desember. Har aldri betalt med enn halv pris De siste 3-4 årene har de hatt kampanjer med halv pris på kalendere og julekort i oktober. Anonymous poster hash: 7daa6...3c3
Gjest Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 På slike kalendre har jeg alltid brukt Nfoto og meget fornøyd Tror faktisk jeg fikk en mail nå, om noen rabatt eller to. Så er på gang med å lage ny til besteforeldre, tanter og onkler. Og alle ber om det hver år Så dette er ikke noe jeg lager for å slippe å bry hodet med julegaveinnkjøp.
Himmel og hav Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Jeg foretrekker Japanfoto. Veldig fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå