Anonym bruker Skrevet 23. september 2014 #1 Skrevet 23. september 2014 Jeg har to premature fødsler bak meg ( uke 34 begge to) og er nå gravid igjenn og skal nå bli ekstra fylt opp med kontroller. Nå har eg fått innkalling til utredning/behandling på fødepoliklinikk. Noen som har vert gjennom dette og vet hva og hvordan utredningen foregår ? Anonymous poster hash: 608db...fb7
alenemamma84 Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Hei. jeg har ikke vært igjennom det men har også 2 prematur fødsler. Nå er jeg 3 gangs gravid og har knytet sammen livmorhalsen. Kan jeg spørre om hvorfor du har født prematur?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Eg har aldri fått svar på hvorfor jeg fikk premature barn, så det vet jeg ikke... Anonymous poster hash: 608db...fb7
alenemamma84 Skrevet 1. oktober 2014 #4 Skrevet 1. oktober 2014 Oi. Det tok tid før de kunne si jeg hadde svak livmor.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2014 #5 Skrevet 17. oktober 2014 Var på utredning i uke 24 nå, da var livmorhalsen 5cm, skal på ny kontroll i uke 28 for å se om livmorhalsen påvirkes av kynnerene.. Blir godt oppfølgt å det er bra! Med tanke på helsen er det nesten så jeg håper det blir en sein og stor prematur baby som de andre gangene. Men det er vel berre å vente å se.. Føler er har to terminer selv om jeg må gå ut fra den ordinære.. Målet er å hvertfall komme til uke 34 ❤ Anonymous poster hash: 608db...fb7
veronika-85 Skrevet 17. oktober 2014 #6 Skrevet 17. oktober 2014 Livmorhals på 5 cm er vel veldig bra? Jeg var på kontroll på fredag og legen på Ullevål var veldig fornøyd med det 😄 Venter tvillinger (førstegangsfødene) så er litt spent på hvor lenge jeg klarer å holde knøttene inne. Er 25+ 2 nå og sånn som formen er nå så håper jeg de blir de inne så lenge som mulig😃
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #7 Skrevet 18. oktober 2014 Hvilken dato er din termin hvis du er 25+2 ? Anonymous poster hash: 006b4...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå